Welke A9-chip zit er in jouw iPhone 6s? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door WariorS Dag beste mensen, Afgelopen vrijdag heb ik mijn abonnement verlengd. Ik heb nu een iPhone 6s Plus 16GB Gold. Top ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
De batterij in de 6S is zoiezo kleiner dan van je 6 he... Dus dat je hetzelfde haalt is heel goed. Het batterijverschil merk je enkel bij zeer zware applicaties of 3D games. Ik denk niet dat je dat constant doet? Ikzelf heb de 'TSMC' chip en haal met moeite 6uur gebruik met mijn iPhone 6S... Om je een idee te geven dat die 'goeie' chip heus geen wonderchip is. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
De 6s heeft volgens Apple dezelfde batterijduur als de 6.
|
|
||||
|
||||
Ik kan hem nog steeds downloaden via de rechtstreekse links
Lirum Device Info Lite: https://itunes.apple.com/app/id591660734 Lirum Device Info: https://itunes.apple.com/app/id591453716 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geekbench laat sinds deze week ook zien welk merk processor je hebt.
|
|
|||
|
|||
Heb ook een tsmc chip
Gebruik 4uur 29 min Stand by 9 uur 51 min en nog 41% over vind ik netjes wat bellen mail ophalen appen foto's gemaakt facebooken |
|
|||
|
|||
Ik heb de N71AP.
Gisterochtend de 6s aangeschaft. vanaf 11uur tot 18:00 intensief bezig geweest en de batterij zat op 23%. Apps installeren, foto's/video's maken op de hoogste resolutie, zeker 6x iphone herstellen en opnieuw installeren haha. gewoon heel de dag ermee bezig geweest. Batterij gaat echt goed lang mee. Ook nog de 9.02 update geïnstalleerd. Dit alles zonder de 6s op te laden. Met Battery Memory System Satus Monitor kan je ook zien welke chip je hebt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke apps update zit je nog op te wachten (iPhone 5)?? | mykie | iPhone Apps | 1 | 16-11-12 22:29 |
iPhone: Welke firmware zit op nieuw geleverde iPhone 4? | RioolDokter | Jailbreak | 1 | 17-08-10 13:30 |
iphone 3gs deze week welke firmware zit er op | gregybelg | Archief | 1 | 23-09-09 11:52 |
|
|