Zwart scherm na opstarten app discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er meer mensen met het volgende probleem. Ik heb iphone 6 64GB en draai ios 9.0.2. Ik heb al een keer de herstel modus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zwart scherm na opstarten app
Zijn er meer mensen met het volgende probleem.
Ik heb iphone 6 64GB en draai ios 9.0.2. Ik heb al een keer de herstel modus gedraaid en probleem is niet opgelost. Wat gebeurd er, nagenoeg alle appjes ook apple eigen apps, die ik opstart tonen in eerste instantie een zwart scherm, dan druk ik op de homebutton, dan start ik de app wederom en dan toont hij gewoon de app zoals het hoort. Hebben meer mensen hier last van? Is dit typisch ios 9.0.2 probleem? Harde reset biedt ook geen soelaas. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Exact hetzelfde probleem met de 6s!
|
|
|||
|
|||
Even zoekfunctie gebruiken; lopen al draadjes over.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 3 en 4 rozig scherm bij bepaalde lichtinval bij zwart scherm | daantje22 | iPad algemeen | 13 | 07-11-12 13:17 |
iPhone: zwart scherm met bovenbalk blijft zichtbaar als ik scherm uitzet | boswachter85 | Jailbreak | 4 | 10-06-12 13:48 |
start van app en dan gelijk een zwart scherm | GJ57 | Archief | 5 | 14-05-11 20:23 |
Standaard Video app zwart scherm. | jvdommelen | iPad algemeen | 2 | 08-03-11 14:07 |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
|
|