Telefoonnummers niet meer herkent iphone 6 ios 9.01 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Als iemand mij belt, wordt het nummer niet herkent van mijn contacten. Wel als ik er +31 voor zet, maar eerst was dat niet. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoonnummers niet meer herkent iphone 6 ios 9.01
Hallo
Als iemand mij belt, wordt het nummer niet herkent van mijn contacten. Wel als ik er +31 voor zet, maar eerst was dat niet. Hoe kan dit? Komt het door de update ios 9 en is de enige oplossing bij elk contact +31 ervoor te zetten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
telefoonnummers niet meer herkenbaar in dropbox | dugrey | iPhone algemeen | 3 | 30-01-13 18:03 |
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet | youssef10 | iPhone algemeen | 9 | 01-11-12 18:24 |
Iphone herkent sim niet meer en activeert dus niet. | Chrisjeb | iPhone algemeen | 25 | 06-05-12 02:47 |
pc herkent iphone niet meer | thecrew_82 | iPhone algemeen | 10 | 02-09-08 11:27 |
Iphone boot niet meer!, itunes herkent hem niet! | mister@ | Unlock [archief] | 8 | 10-01-08 23:17 |
|
|