iPhone zegt dat hij vol is maar is dat helemaal niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen! Ik heb een iPhone 4s met 8 GB geheugen. Ik had er laatst 600 foto's op en toen was hij vol, toen heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone zegt dat hij vol is maar is dat helemaal niet.
Hoi mensen!
Ik heb een iPhone 4s met 8 GB geheugen. Ik had er laatst 600 foto's op en toen was hij vol, toen heb ik alles verwijderd en op m'n laptop gezet en ook verwijderd uit de ''onlangs verwijderde map''. Nu zegt mijn iPhone heel vaak dat hij vol zit. Hoe los ik dit op? Groeten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk even bij instellingen --> algemeen --> opslag en iCloud gebruik naar wat het meeste in beslag neemt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Doe eens een hard reset.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zoals hierboven aangegeven, nee. Home knop en aan/uit knop 10 sec inhouden tot je het Apple logo weer ziet. Dan mag je beide knoppen loslaten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone zegt dat hij oplaadt, maar batterij loopt leeg | davidfcutreg | iPhone algemeen | 3 | 21-06-15 10:18 |
iPhone 5 zegt dat hij oplaadt, doet dit niet. | Marc1903 | iPhone algemeen | 8 | 03-01-15 17:51 |
diskaid zegt niet ge-JB maar dat is ie wel... | madrettor | Archief | 1 | 18-11-09 18:00 |
Windows: iTunes zegt dat iphone vol zit, maar dat is niet zo... | Guest-20151113171500 | iTunes | 6 | 22-12-08 11:09 |
HELP! Iphone zegt dat hij vol is maar er staat niks op?! | Royal_e | iPhone algemeen | 0 | 10-04-08 22:10 |
|
|