//

Nieuwe Apple ID met oude reservekopie mogelijk?

Nieuwe Apple ID met oude reservekopie mogelijk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Lezers, Ik heb een vraag: ik heb al jaren samen met mijn vrouw een gedeelde Apple ID (op 1 iPad en 2 iPhones) aangezien ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-10-15, 10:22
davy86 davy86 is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 1
Standaard Nieuwe Apple ID met oude reservekopie mogelijk?

Beste Lezers,

Ik heb een vraag: ik heb al jaren samen met mijn vrouw een gedeelde Apple ID (op 1 iPad en 2 iPhones) aangezien we nu steeds vaker data moeten wissen omdat de reserve kopieën anders niet meer gemaakt kunnen worden willen we een nieuwe ID aanmaken voor één van de iPhones. (we willen geen extra opslagruimte kopen).
Is er een mogelijkheid dat we (eenvoudig) alle contacten / foto’s en eventueel apps op de iPhone met de nieuwe ID kunnen behouden? Of moeten we gewoon alles opnieuw downloaden en installeren en de contacten opnieuw in gaan voeren?

Ik ben benieuwd of iemand dit ook al eens gedaan heeft en of hier een oplossing voor is.

Groeten,

Davy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe 5s - nogal oude reservekopie (iPhone 4) YamiYugi iPhone algemeen 4 04-12-13 23:03
Nieuwe foto's weg door oude reservekopie Shizumasa iPhone algemeen 4 14-10-13 18:58
oude reservekopie van iPhone verwijderen en nieuwe instellen colin_kuijntjes iPhone algemeen 4 05-09-12 21:35
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 16:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:53.