iOS 9.1 bug? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Ik krijg de melding dat ik mijn iCloud ID moet verifiëren, elke keer na het opstarten van mijn toestel. Deze melding had ik al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 9.1 bug?
Goedemorgen,
Ik krijg de melding dat ik mijn iCloud ID moet verifiëren, elke keer na het opstarten van mijn toestel. Deze melding had ik al heel lang niet meer gekregen, maar na iOS 9.1 begint het weer. Ook op mijn iPad. Het vreemde is, zodra ik mijn wachtwoord in vul, kan ik op elk moment al mijn iCloud gegevens (incl. creditcard) bekijken! Normaliter zou je daar je wachtwoord weer voor moeten invullen. Zo niet na een aantal uur sowieso.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het probleem met het verifiëren heb ik ook last van. Soms wel een paar keer per dag.
|
|
|||
|
|||
Op Macrumors zijn er ook wat mensen met hetzelfde probleem. Schijnt iets bij Apple te zijn.
|
|
||||
|
||||
Dat probleem heb ik ook
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn wekker blijft ook regelmatig donker. En zo zijn er wel meer kleine ongemakken die nog onopgelost zijn gebleven.helaas... |
|
|||
|
|||
Het probleem zit hem in de servers voor zo ver ik het eea lees. Denk niet dat we hoeven te wachten op een nieuwe sw update.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb exact hetzelfde probleem. Ben benieuwd hoe, maar vooral wanneer, dit opgelost gaat worden.
|
|
|||
|
|||
Hier al paar dagen geen probleem meer gehad. Dus toch server probleem?
|
|
|||
|
|||
Ik heb t af en toe ook op mijn iphone 6S en ipad air 2..
|
|
|||
|
|||
Oplossing (voor mij in ieder geval): uitloggen uit je iCloud account op je telefoon of tablet (kies voor alles verwijderen als je je contacten ed in iCloud hebt staan). Vervolgens opnieuw opstarten en weer inloggen in iCloud.
Bij mij is de melding verdwenen in ieder geval! |
|
||||
|
||||
Ik heb het elke dag op mijn Ipad. mini. Zeer irritant.
|
|
|||
|
|||
Heb dit ook even gehad, maar is ondertussen wel gedaan.
Ik moest hiervoor zelf niet heropstarten om dit terug in te geven. Deze boodschap kwam regelmatig boven. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bug is iOS ? | drepate | iPhone algemeen | 6 | 26-08-14 13:43 |
Multitasking Bug in iOS 7? | antoon100 | iPhone algemeen | 12 | 02-03-14 14:33 |
ios 6 imessage bug | svenn15 | iPhone algemeen | 2 | 26-09-12 17:53 |
iOS 6 bug? | Rubenhaan | iPhone algemeen | 1 | 24-09-12 08:42 |
ios 5 lock bug | marrek22 | iPhone algemeen | 3 | 12-10-11 21:21 |
|
|