Navigeren met Tomtom op 6S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphones staan en stonden altijd op stil, mede door mijn pebble's en nu de watch. Altijd als Tomtom gestart werd overrulede hij de geluidinstelling ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Navigeren met Tomtom op 6S
Mijn iphones staan en stonden altijd op stil, mede door mijn pebble's en nu de watch.
Altijd als Tomtom gestart werd overrulede hij de geluidinstelling en bleef het scherm aan (power aangesloten) Echter bij de 6s heeft het geluid het even gedaan en moest ik het geluid naderhand ontgrendelen om iets te horen. Ook het scherm ging telkens uit tot ik de instellingen gewijzigd had in nooit uit (op de iphone zelf) Hebben meer mensen hier last van of ligt dit aan mij(n iphone)? Opgelost! tomtom verwijderen en opnieuw installeren. Laatst gewijzigd door bing69; 01-11-15 om 19:25. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
navigeren met Ipad3-Wi-Fi | alainvandeneede | iPad Navigatie | 20 | 15-06-12 15:36 |
iPhone 3GS crasht en reageert niet meer na navigeren TomTom | iSjoerd | iPhone Navigatie | 6 | 12-09-09 14:39 |
|
|