Kleine grijze streepjes / krasjes op antenne strepen iPhone 6S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vrijdag heb ik een nieuwe iPhone 6S Rose gold gekocht bij de mediamarkt. 's avonds toen ik de telefoon in gebruik had en een siliconen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kleine grijze streepjes / krasjes op antenne strepen iPhone 6S
Vrijdag heb ik een nieuwe iPhone 6S Rose gold gekocht bij de mediamarkt. 's avonds toen ik de telefoon in gebruik had en een siliconen beschermhoesje erom had haalde ik de telefoon ff uit het hoesje om alles goed te bekijken. Toen zag ik dat er kleine grijze streepjes (lijkt op potlood) op de witte antenne strepen zitten. Proberen eraf te poetsen maar dit lukte niet.
Zaterdag toch terug gegaan naar de mediamarkt en de verkoper zei dat het waarschijnlijk door t hoesje komt, terwijl dit zacht siliconen is en geen hard plastic o.i.d.. Hij liet zijn eigen telefoon zien (iPhone 6 Space Grey) en als je erg goed keek had hij dezelfde streepjes op zijn antenne strepen alleen zag je het niet goed doordat die donker zijn. De verkoper wou m wel omruilen voor een nieuwe maar hij zei dat het probleem toch weer terugkomt door het gebruik van hoesjes.... Ik zei dat ik wel een nieuwe wou en hij keek of de iPhone nog op voorraad was, dit was helaas niet het geval. Als ik een nieuwe wou moest ik de oude achterlaten en wachten op de nieuwe voorraad a.s. donderdag. Zo lang kan ik niet zonder telefoon dus heb er maar mee gedeald en mijn iPhone gehouden. De verkoper zei tegen mij dat als t veel erger wordt , ik alsnog terug kan komen. Zijn er meer mensen die dit ook hebben op de iPhone 6S Rose gold of Zilver ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er is hier al eerder melding van gemaakt door Iculture
Zie hier:http://www.iculture.nl/antennestrepen-iphone-6-verkleuren-broekzak/ |
|
|||
|
|||
Niet wat ik bedoel, ik heb echt grijze krasjes/streepjes erop. Geen verkleurde strepen. En ik heb juist een hoesje erom...
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Tsja, als het heel ruw materiaal is misschien. Of wanneer er wat tussen het hoesje en telefoon terecht komt. Maar ik kan zonder enige omschrijving of foto niet zien of ruiken wat voor hoesje jij gebruikt.
|
|
|||
|
|||
Lees je het bericht uberhaupt wel? Er staat duidelijk in een zacht silliconen hoesje!
En nee niks tussen gekomen daar denk ik wel ik wel om... |
|
|||
|
|||
Mediamarkt heeft geen beste reputatie als het gaat over Apple-spullen. Ik hoor veel dat tweedekeus daar de norm is. De enige manier voor zo'n grote keten om iets verdienen aan Apple is om refurbished spullen te verkopen. Evengoed als gloednieuw, maar altijd met een 'rafelig' randje.
|
|
|||
|
|||
Dat zou betekenen een refurbished iphone 6s rose gold, die slecht te krijgen is... Lijkt me bijna sterk en dat mag een winkel ook niet doen...
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Van iPads bij de Mediamarkt lees je vaak dat er iets mis is met de schermen. Verdacht is daarbij dat de iOS-versie dan al wat ouder is en van exemplaar tot exemplaar ook nog verschilt. Ik ga zelf altijd met grote boog om de Mediamarkt heen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Apple zich hier voor leent en dit toestaat. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 oktober 2015 om 23:46 ---------- Citaat:
Misschien wat minder snel oordelen, je verwacht dat ik blind weet wat de mediamarkt in het assortiment heeft. Wat het merk is, hoe de kwaliteit ervan is Zelfde wanneer je zou vragen: mijn mediamarkt tablet is stuk, wie weet wat er is? En dat ik dan zou moeten ruiken dat het een iPad is en niet een HP of asus tablet. Maar goed, de oplossing lijkt me simpel. Je gaat terug of je gaat niet terug om hem om te ruilen. En je gebruikt niet nog een keer zon flut mapje van de mediamarkt. In dit geval een dure les dat goedkoop uiteindelijk duurkoop is. |
|
|||
|
|||
Oke ff wat duidelijker, dit is een silliconen hoesje die ik allang heb ook bij mijn vorige iphone 6... Dus lijkt me niet dat het aan het hoesje ligt of de kwaliteit van de 6S is gewoon slechter... Geen idee. Heb dit hoesje dus al een paar jaar en geen idee meer waar weg.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb je geen foto's?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als het Refurbished toestellen zijn van Apple hangt er helemaal geen 'rafelig' randje aan... Refurbs zijn gekeurd als evenwaardig met nieuwe toestellen, alleen dat de onderdelen al ergens anders eens gebruikt zijn.
Maar ja inderdaad ik heb ook al vreemde verhalen gehoord, over Mediamarkt en ook Mobistar Shops, waarbij er plots niet officiële onderdelen in iPhones terechtkomen na een "herstelling". Ik snap niet waarom iedereen gewoon niet bij Apple zelf besteld, is gewoon veel veiliger en je hebt het 2e jaar garantie bij Apple zelf wat het allemaal zoveel makkelijker maakt. |
|
|||
|
|||
Ik heb m daar weg omdat ik zaterdag een nieuwe nodig had. Kan niet zonder telefoon zitten. Dus vandaar ff naar mediamarkt gegaan. Anders had ik m wel via apple besteld
Citaat:
|
|
|||
|
|||
In het eerste jaar kan je zoiezo bij Apple terecht, ik zou hem dus niet bij Mediamarkt binnenbrengen maar gewoon Apple Support contacteren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet uit betrouwbare bron dat heel veel van de voorraad in MM's uit parallelle import komt. |
|
|||
|
|||
De mediamarkt hier heeft een aparte Apple afdeling met personeel dat getraind is, dat betekend dus geen mensen in mediamarkt kleding maar kleding met apple logo's . Ook is dit vast personeel en geen weekendhulpjes o.i.d.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
MM Utrecht is echt goed. Veel kennis van zaken en absoluut geen vakantiekrachten. Haal veel Apple spul daar en nooit klachten. Waar ik klachten over heb is A-MAC Utrecht. Wat een }%{]}% is dat. Arrogante verkopers en nul service.
|
|
|||
|
|||
Foto's maken lukt niet, zijn de krasjes te klein voor . je ziet ze ook alleen in een bepaalde hoek dus laat 't gewoon zoals het is, mochten er mensen zijn met hetzelfde probleem hoor ik het graag en eventueel met foto's als dit wel lukt...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verticale grijze strepen in iPhone 5 | Fireball | iPhone algemeen | 15 | 06-09-14 10:42 |
Kleine streepjes op homebutton Iphone 5s | lukelangh | iPhone algemeen | 5 | 10-01-14 16:57 |
Krasjes op beeldscherm Iphone 4 | martijn1108 | iPhone algemeen | 2 | 28-10-10 20:43 |
Grijze strepen in standby modus | Éner | iPhone algemeen | 3 | 20-03-10 23:56 |
Grijze icon labels / grijze icoon tekst | Brul | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-12-09 22:02 |
|
|