Grijze strepen in standby modus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, als mijn iPhone in de standbymodus staat (zwart scherm) verschijnen er soms grijze strepen van boven naar onderen. Ze zijn 1 tot enkele pixels ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Grijze strepen in standby modus
Hallo,
als mijn iPhone in de standbymodus staat (zwart scherm) verschijnen er soms grijze strepen van boven naar onderen. Ze zijn 1 tot enkele pixels groot en verschijnen telkens op dezelfde plaats. Ze verschijnen in ieder geval altijd na het opladen en zodra ik de telefoon aanzet zie je er niets meer van. Omdat ik er in het gebruik geen last van heb, heb ik er tot nu toe niets aan gedaan, maar steeds meer vraag ik me af of dit een voorbode is van andere problemen. Is er iemand die dit verschijnsel kent en wellicht raad of een oplossing heeft? groet René |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan even proberen te herstellen in iTunes. Mochten die strepen daarna nog steeds voorkomen, dan raad ik je aan om er mee terug te gaan. Tenzij je die strepen mooi vindt.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
update: iphone weggebracht naar T-mobile en een "nieuwe" gekregen. Had foto's gemaakt van de situatie zonder strepen en met strepen na 30 minuten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
grijze waas over scherm | lbvdv | iPhone algemeen | 0 | 25-12-10 11:14 |
Geen beltoon in standby modus | jepesche | Jailbreak apps en thema's | 3 | 08-05-10 11:58 |
Grijze icon labels / grijze icoon tekst | Brul | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-12-09 22:02 |
Grijze cirkeltjes | iolavide | Archief | 3 | 27-08-09 20:54 |
Vastlopen na standby modus | Djsean | Archief | 0 | 21-01-08 19:58 |
|
|