Geen beltoon in standby modus discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn ongehackte originele Iphone heeft maar één nare eigenschap: Ik mis bijna alle binnenkomende gesprekken. Ik mis ze allemaal wanneer het toestel in standby-modus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen beltoon in standby modus
Hallo,
Mijn ongehackte originele Iphone heeft maar één nare eigenschap: Ik mis bijna alle binnenkomende gesprekken. Ik mis ze allemaal wanneer het toestel in standby-modus staat en bijna allemaal als hij gewoon aan staat (met zichtbaar beeld). Ik heb allerlei instellingen geprobeerd, zowel in het menu Instellingen-Geluiden als in Instellingen - Algemeen en Instellingen - Telefoon, maar niets helpt. Het volume staat ook vol open. Ook heb ik mijn instellingen vergeleken met die van een collega bij wie het wel werkt (sinds ik mijn Iphone heb zijn er inmiddels drie collega's die er ook een hebben ), maar het lukt me niet om dit goed te krijgen. Het gesprek komt wel binnen als het toestel in stand-by staat: Het scherm licht op, ik zie wie er belt en zelfs het trillen werkt. Maar geen beltoon.... lastig.... Iemand een suggestie/oplossing? Groeten, Jurgen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staat misschien het knopje boven je volume knoppen overgehaald?
|
|
|||
|
|||
Een klein knopje, een hoop ongemak: Het probleem is opgelost, het knopje boven de volumeknop stond inderdaad "aan". Het werkt weer zoals het moet.
Thx Marekesh ! |
|
||||
|
||||
Mooi dat het probleem is opgelost, dit topic kan dicht.
//Slotje |
Labels |
beltoon, stand-by |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen bereik in stand by modus | buck | iPhone algemeen | 64 | 03-09-17 10:05 |
Hoor geen beltoon? | Daniielle1991 | Archief | 6 | 06-10-10 20:40 |
geen beltoon meer | anjoaarts | iPhone algemeen | 2 | 31-05-10 14:48 |
Grijze strepen in standby modus | Éner | iPhone algemeen | 3 | 20-03-10 23:56 |
Vastlopen na standby modus | Djsean | Archief | 0 | 21-01-08 19:58 |
|
|