geen beltoon meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Terug van vakantie in Brazilie, geeft mijn 3G geen beltonen meer als ik wordt gebeld of sms of nieuwe email etc. ondanks dat deze ingesteld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen beltoon meer
Terug van vakantie in Brazilie, geeft mijn 3G geen beltonen meer als ik wordt gebeld of sms of nieuwe email etc. ondanks dat deze ingesteld staat . Alleen de tril functie werkt nog. Heeft iemand een idee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Suc6 |
|
|||
|
|||
geen beltoon meer
Tja, wat kan ik zeggen, blond, een senioren moment of gewoon stom. Laat ik het maar op het laatste houden. Het was inderdaad de mute knop. Hartstikke bedankt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen geluid meer bij beltoon????? iphone 4 | bennybreda | iPhone algemeen | 6 | 27-07-12 13:23 |
Hoor geen beltoon? | Daniielle1991 | Archief | 6 | 06-10-10 20:40 |
Geen beltoon in standby modus | jepesche | Jailbreak apps en thema's | 3 | 08-05-10 11:58 |
Kan beltoon niet meer veranderen | Oppie | Ringtones en Wallpapers | 7 | 23-12-08 17:38 |
Beltoon ingesteld. blijft oude beltoon afspelen.. | michelbruynseels | iPhone algemeen | 0 | 08-08-08 15:23 |
|
|