Tether leverde probleem op voor mijn 3g discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik tether op mijn iPhone heb gezet via cydia heb ik heb weer verwijderd maar als ik nu naar mijn instellingen> netwerk dan staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tether leverde probleem op voor mijn 3g
Nadat ik tether op mijn iPhone heb gezet via cydia heb ik heb weer verwijderd maar als ik nu naar mijn instellingen> netwerk dan staat er tether aan of uit zetten nadat dat is gekomen werkt mijn 3g niet als ik 3D inschakel zoekt mijn iPhone naar verbinding en geeft daar aan dat er geen verbinding is. Maar zodra ik hem uit zet heb ik weer normaal verbinding met 3g.. Wie weet wat de probleem hier van is???
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraag over Ipod Tether | ipodtouch2guser16 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 13-03-11 16:37 |
Bestaat zo'n specifieke tether-app? | markvn | Jailbreak apps en thema's | 3 | 13-03-11 08:14 |
Vraag over the USB Tether | llownerll | iPhone algemeen | 7 | 10-02-11 18:51 |
iPhone tether naar iPad via Bluetooth | gieleke6 | iPad algemeen | 1 | 25-09-10 03:43 |
|
|