Vraag over the USB Tether discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi , ik gebruk dus een ipod touch PDANet USB tether , als ik dan connect op mijn computer is die verbinding via PDA modem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoi , ik gebruk dus een ipod touch PDANet USB tether , als ik dan connect op mijn computer is die verbinding via PDA modem dus , maar 2,4mbps , erg langzaam kan daar haast niks mee doen is dat normaal? , en ik kan via deze USB tether ook niet via mijn ipod op het internet hoort dat ook zo?
BVD ![]() |
|
|
![]() |
|
![]() Heb met PDANet geen ervaring, ik gebruik TetherMe. Misschien ook een optie voor jou?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik hoorde dit alleen van mijn vriend , ik snapte alleen niet het nut van usb tether , want je moet hem aansluiten op je pc , en meestal heb je daar toch ook gewoon internet op
![]() dus vond ik het zo raar dat het zo traag is |
|
![]() Tethering is eigenlijk meer bestemd voor iPhones i.c.m. een laptop aangezien je daar niet altijd verbinding op hebt (bijvoorbeeld in de trein).
|
|
||||
|
||||
![]() Juist, het gaat er dus om dat je overal internet op bijv je laptop of iPad hebt via je iPhone's databundel.
|
|||
|
|||
![]() inderdaad op die manier is het inderdaad wel handig , maar over een paar dagen krijg ik een router waardoor ik een ad-hoc netwerk kan maken , kan jij mij daar wat meer informatie over geven , bijvoorbeeld als je dat doet , dat je dan het internet van je computer op je ipod op grote afstanden kan gebruiken of zo?
|
|
|||
|
|||
![]() Even dit topic inpikken
![]() |
|
|||
|
|||
![]() niemand????? Ik vertrek morgen naar Oostenrijk en had het graag geweten voor ik vertrek
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraag over Ipod Tether | ipodtouch2guser16 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 13-03-11 16:37 |
Bestaat zo'n specifieke tether-app? | markvn | Jailbreak apps en thema's | 3 | 13-03-11 08:14 |
Pdanet (USB Tether mode) is not detected on your iphone | vpnf82 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 30-01-11 23:33 |
iPhone tether naar iPad via Bluetooth | gieleke6 | iPad algemeen | 1 | 25-09-10 03:43 |
Tether leverde probleem op voor mijn 3g | buraq27 | iPhone algemeen | 0 | 21-03-10 04:21 |
|
|