//

Kleine grijze streepjes / krasjes op antenne strepen iPhone 6S

Kleine grijze streepjes / krasjes op antenne strepen iPhone 6S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Order66 Hier wil ik wel eens bewijzen van zien. Kan me niet voorstellen dat Apple dat soort praktijken toelaat. Refurb als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29-10-15, 17:53
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Order66 Bekijk bericht
Hier wil ik wel eens bewijzen van zien. Kan me niet voorstellen dat Apple dat soort praktijken toelaat. Refurb als "nieuw" verkopen . Dan moeten ketens als Lab9 over dezelfde kam geschoren worden?!?!
Alleen op dit forum kom je al tegen dat 2 bij MM gekochte iPads beide schermproblemen hebben én beide een andere iOS-versie hebben, veel ouder dan wat Apple zelf levert. Dat is een sterke indicatie. Bovendien is een artikel dat nooit in eigendom is geweest gewoon met recht een nieuw product; heeft alleen een heel reparatietraject achter de rug in de fabriek én dat verklaart de verschillende iOS-versies. Als MM voor al hun winkels die toestellen wil kopen dan levert Apple die: gewoon goeie handel.
Ik heb bij MM een keer een dure Samsung laserprinter besteld en aanbetaald. Printer werd niet geleverd. Later begreep ik dat Samsung NL niet meer leverde aan MM. De printer die zij wel konden leveren 'sprak' vele talen, maar geen NL: Parallelimport. Aanbetaling staat nog open...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 29-10-15, 18:01
Order66 Order66 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Alleen op dit forum kom je al tegen dat 2 bij MM gekochte iPads beide schermproblemen hebben én beide een andere iOS-versie hebben, veel ouder dan wat Apple zelf levert. Dat is een sterke indicatie. Bovendien is een artikel dat nooit in eigendom is geweest gewoon met recht een nieuw product; heeft alleen een heel reparatietraject achter de rug in de fabriek én dat verklaart de verschillende iOS-versies. Als MM voor al hun winkels die toestellen wil kopen dan levert Apple die: gewoon goeie handel.
Ik heb bij MM een keer een dure Samsung laserprinter besteld en aanbetaald. Printer werd niet geleverd. Later begreep ik dat Samsung NL niet meer leverde aan MM. De printer die zij wel konden leveren 'sprak' vele talen, maar geen NL: Parallelimport. Aanbetaling staat nog open...
Ok, een indicatie, akkoord. maar een andere IOS versie hebben, dat moet dan over oudere Apple producten gaan. Bij een NET gelanceerd product als een 6S lijkt lijkt het mij toch weinig waarschijnlijk dat ze nu al refurb gaan aanbieden. Tegen de Kerst kan het wel
  #23  
Oud 29-10-15, 18:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Order66 Bekijk bericht
Bij een NET gelanceerd product als een 6S lijkt lijkt het mij toch weinig waarschijnlijk dat ze nu al refurb gaan aanbieden.
Drie jaar geleden, een paar dagen voor de release van de iPhone 5 in Nederland, verkocht een bepaalde Hollandse webshop al refurbished iPhone 5 toestellen (met een EMEA SIM-lock) voor 100,- € meer dan de officiële prijs. Refurbished/remanufactured toestellen zijn er altijd.
  #24  
Oud 29-10-15, 18:15
Order66 Order66 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Drie jaar geleden, een paar dagen voor de release van de iPhone 5 in Nederland, verkocht een bepaalde Hollandse webshop al refurbished iPhone 5 toestellen (met een EMEA SIM-lock) voor 100,- € meer dan de officiële prijs. Refurbished/remanufactured toestellen zijn er altijd.
Wordt dat dan ook geadverteerd als refurb, of gewoon als nieuw aangeboden? Dat laatste lijkt mij toch fraude.
  #25  
Oud 29-10-15, 18:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Order66 Bekijk bericht
Wordt dat dan ook geadverteerd als refurb, of gewoon als nieuw aangeboden?
Die werden aangeboden als zijnde nieuw. Er is een hele discussie geweest op dit forum over die toestellen. De kopers waren er blijkbaar toch heel tevreden mee ongeacht de EMEA SIM-lock.
  #26  
Oud 30-10-15, 11:03
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CherylTB Bekijk bericht
Oke ff wat duidelijker, dit is een silliconen hoesje die ik allang heb ook bij mijn vorige iphone 6... Dus lijkt me niet dat het aan het hoesje ligt of de kwaliteit van de 6S is gewoon slechter... Geen idee. Heb dit hoesje dus al een paar jaar en geen idee meer waar weg.
Een siliconen hoesje neemt wel sneller stukje in zich op (stofjes enzo) wat weer voor krasjes kan of zou kunnen zorgen en zeker als het een ouder hoesje is is dat geen gekke verklaring.
Siliconen kan je nooit helemaal schoon houden er zit altijd wel wat vuil op dus ik denk toch dat je het daarin moet zoeken
  #27  
Oud 31-10-15, 17:03
CherylTB CherylTB is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 27
Standaard

Ja precies dat dacht ik ook, komen vaak stofjes in en maak m regelmatg schoon. Maar ik leg me erbij neer want de "krasjes" zijn met het blote oog bijna niet eens te zien als je het niet weet. En op foto's al helemaal niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Een siliconen hoesje neemt wel sneller stukje in zich op (stofjes enzo) wat weer voor krasjes kan of zou kunnen zorgen en zeker als het een ouder hoesje is is dat geen gekke verklaring.
Siliconen kan je nooit helemaal schoon houden er zit altijd wel wat vuil op dus ik denk toch dat je het daarin moet zoeken
  #28  
Oud 31-10-15, 17:10
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Ne vele jaren ervaring: uit de doos éérst folie erop, voor en achter. Elk jaar iPhones in de verkoop zonder enige gebruikssporen.
  #29  
Oud 31-10-15, 17:12
CherylTB CherylTB is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 27
Standaard

Dat doe ik, tenminste , geen folie maar tempered glass (stuk beter) alleen op een iphone 6S op de achterkant glas/folie plakken is ff wat lastiger en verpest je hele telefoon.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Ne vele jaren ervaring: uit de doos éérst folie erop, voor en achter. Elk jaar iPhones in de verkoop zonder enige gebruikssporen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verticale grijze strepen in iPhone 5 Fireball iPhone algemeen 15 06-09-14 10:42
Kleine streepjes op homebutton Iphone 5s lukelangh iPhone algemeen 5 10-01-14 16:57
Krasjes op beeldscherm Iphone 4 martijn1108 iPhone algemeen 2 28-10-10 20:43
Grijze strepen in standby modus Éner iPhone algemeen 3 20-03-10 23:56
Grijze icon labels / grijze icoon tekst Brul Jailbreak apps en thema's 2 21-12-09 22:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:45.