Kleine grijze streepjes / krasjes op antenne strepen iPhone 6S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Order66 Hier wil ik wel eens bewijzen van zien. Kan me niet voorstellen dat Apple dat soort praktijken toelaat. Refurb als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb bij MM een keer een dure Samsung laserprinter besteld en aanbetaald. Printer werd niet geleverd. Later begreep ik dat Samsung NL niet meer leverde aan MM. De printer die zij wel konden leveren 'sprak' vele talen, maar geen NL: Parallelimport. Aanbetaling staat nog open... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Drie jaar geleden, een paar dagen voor de release van de iPhone 5 in Nederland, verkocht een bepaalde Hollandse webshop al refurbished iPhone 5 toestellen (met een EMEA SIM-lock) voor 100,- € meer dan de officiële prijs. Refurbished/remanufactured toestellen zijn er altijd.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Die werden aangeboden als zijnde nieuw. Er is een hele discussie geweest op dit forum over die toestellen. De kopers waren er blijkbaar toch heel tevreden mee ongeacht de EMEA SIM-lock.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Siliconen kan je nooit helemaal schoon houden er zit altijd wel wat vuil op dus ik denk toch dat je het daarin moet zoeken |
|
|||
|
|||
Ja precies dat dacht ik ook, komen vaak stofjes in en maak m regelmatg schoon. Maar ik leg me erbij neer want de "krasjes" zijn met het blote oog bijna niet eens te zien als je het niet weet. En op foto's al helemaal niet.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ne vele jaren ervaring: uit de doos éérst folie erop, voor en achter. Elk jaar iPhones in de verkoop zonder enige gebruikssporen.
|
|
|||
|
|||
Dat doe ik, tenminste , geen folie maar tempered glass (stuk beter) alleen op een iphone 6S op de achterkant glas/folie plakken is ff wat lastiger en verpest je hele telefoon.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verticale grijze strepen in iPhone 5 | Fireball | iPhone algemeen | 15 | 06-09-14 10:42 |
Kleine streepjes op homebutton Iphone 5s | lukelangh | iPhone algemeen | 5 | 10-01-14 16:57 |
Krasjes op beeldscherm Iphone 4 | martijn1108 | iPhone algemeen | 2 | 28-10-10 20:43 |
Grijze strepen in standby modus | Éner | iPhone algemeen | 3 | 20-03-10 23:56 |
Grijze icon labels / grijze icoon tekst | Brul | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-12-09 22:02 |
|
|