NFC mogelijkheden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er iemand een idee of er al meer mogelijkheden zijn met de NFC chip behalve apple pay? Mvg...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
NFC mogelijkheden
Heeft er iemand een idee of er al meer mogelijkheden zijn met de NFC chip behalve apple pay?
Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, die zijn er niet.
|
|||
|
|||
Ik denk ook niet dat die andere mogelijkheden er gaan komen. Juist vanwege de veiligheid/beveiliging van het hele betalen/Apple Pay zal niets anders toegang mogen krijgen tot deze hardware.
Van Apple uit gezien natuurlijk ook wel weer te begrijpen. Het hele betaalverkeer is juist gebaseerd op vertrouwen. |
|
|||
|
|||
Begrijp ik nu goed dat we een dure iphone hebben en niets hebben aan NFC?
Ik heb namelijk een spiegelreflexcamera waar ik via NFC foto's kan uitwisselen die kan communiceren. Ik nu dan 2 dure apparaten heb die dus nu niet met elkaar kunnen communiceren. Best slecht van Apple want met samsung kan het wel. |
|
|||
|
|||
Foto's uitwisselen met NFC op de 13.56 MHz band? Aan een traagheid van 106 tot 424 kb/s (kilobit per seconde)? Dat zal wel efkes duren. Heeft die camera geen snellere mogelijkheden zoals Bluetooth?
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Hercules WAE NEO, grote speaker die mijn Ipone koppelt via NFC (je kan hem ook via bluetooth connecten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bovendien is de reikwijdte van een NFC signaal slechts 100 mm (millimeter). Dan moet die luidspreker wel heel dicht bij de iPhone staan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij zal dan wel connecten via bluetooth, ik lig er niet van wakker hoe of wat, de essentie is nog altijd muziek streamen toch... http://shop.hercules.com/en_gb/wirel...s-wae-neo.html |
|
|||
|
|||
"Chinees" is soms belangrijk anders wordt een discussie een breedbandige en mistige roeptoeterij.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zijn er nu al nfc mogelijkheden te gebruiken met de iPhone ?
Hoe weet ik of NFC werkt op m'n nieuw toestel? Hoe en waar kan ik dit testen ? Laatst gewijzigd door Werner1963; 31-10-15 om 13:30. |
|
||||
|
||||
Alleen Apple Pay.
Met de juiste Amerikaanse creditcard schijn je in sommige winkels hier in Nederland al te kunnen betalen. Maar verder? |
|
|||
|
|||
Het is dan onmogelijk om te zien of nfc wel of niet werkt?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
NFC Proximus | Werner1963 | Proximus | 8 | 11-12-12 14:42 |
iPhone 3GS: mogelijkheden? | borisbaco | Unlock | 0 | 26-02-10 19:48 |
Unlock mogelijkheden | Lukk | Archief | 1 | 04-04-09 10:38 |
Vraagje over mogelijkheden | daaf | Overige providers Nederland | 0 | 24-09-07 18:46 |
|
|