uitzetten iphone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan je de iphone 6 uitzetten ? als ik de telefoon uitzet dan loopt toch de battery leeg ongeveer 25% in 24 uur...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
uitzetten iphone 6
Kan je de iphone 6 uitzetten ? als ik de telefoon uitzet dan loopt toch de battery leeg ongeveer 25% in 24 uur
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Helemaal uitzetten kan door de knop aan de zijkant ingedrukt te houden totdat op het scherm 'Zet uit' verschijnt en hem dan uit te sliden. Je bent dan natuurlijk niet meer bereikbaar. Erg flauw....
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
berichten met een andere naam
Hallo,
ik heb een Iphone 6 goud 16GB. nu heb ik een probleem mijn oude telefoon was van mijn vriend maar die heb ik gekregen toen heb ik de iphone 6 gekocht maar elke keer als ik nu een bericht verstuur staat "u heeft een sms van mike" terwijl ik lu-dai heet ik vind dit erg vervelend weet iemand misschien hoe ik dit moet veranderen. MVG Lu-dai |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone voicemail uitzetten | copyfile | iPhone algemeen | 0 | 01-08-11 16:00 |
Iphone uitzetten | Domino | iPhone algemeen | 2 | 22-12-10 10:54 |
iPhone: Uitzetten iPhone 2G | madna | Jailbreak | 3 | 19-11-10 14:35 |
uitzetten iphone | vivitje | Archief | 2 | 29-07-09 21:54 |
Iphone uitzetten snachts? | Yzord | Archief | 8 | 31-10-08 15:04 |
|
|