ik kan geen foto's overzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik kan geen foto's overzetten van mijn iphone naar mijn pc. Met samsuns stak ik gewoon gsm in pc en foto's importeren, bij iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik kan geen foto's overzetten
Hallo,
Ik kan geen foto's overzetten van mijn iphone naar mijn pc. Met samsuns stak ik gewoon gsm in pc en foto's importeren, bij iphone lukt dit niet, kan iemand me helpen ? Nog een vraagje : hoe krijg ik gesynchroniseerde foto's terug van iphone ? Bedankt voor de hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je jouw iphone aan de computer hangt, ziet je pc deze als een harde schijf. Je kunt dan je map openen met de verkenner en de foto's knippen en plakken.
|
|
|||
|
|||
Dank je wel voor je antwoord.
Maar dan zijn ze wel van mn iphone ook verwijderd veronderstel ik ? Kan ik deze terugzetten op iphone ook met knippen en plakken ? Grtjes |
|
||||
|
||||
Je kunt knippen en plakken. Dan zijn ze van je telefoon af. Of je kiest voor kopiëren en plakken. Dan staan ze nog op je telefoon.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Toch wel, alleen kun je ze dan niet vanaf je telefoon verwijderen en/of bewerken. Althans, toen ik mijn iPhone5 net had, heb ik een batch aan foto's van de laptop op die manier op de telefoon gezet.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Met 9.1 heb ik het niet geprobeerd, dat was ergens 7.1 ofzo.
|
|
|||
|
|||
Als ik mijn iPhone aansluit op mijn laptop of desktop krijg ik hem ook niet meer te zien in verkenner (beide Windows 10 en iTunes 12.3.1.23).
Ik gebruik daarom iBrowse om mijn foto's te benaderen: iBrowse |
|
|||
|
|||
Citaat:
iBrowse heeft idd iTunes nodig en dat werkt naar behoren. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
gewoon iPhone aansluiten en normaal verschijnt een tool om de foto's te importeren waarna je kan kiezen om ze ook te verwijderen of niet...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan heb je waarschijnlijk de mediapack van windows niet geinstalleerd. Ik heb het zelfde gehad dat mijn pc de iphone niet zag in deze computer en dit wad de oplossing.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan foto's niet naar laptop overzetten | jplt | iPhone algemeen | 1 | 02-05-15 17:32 |
Kan geen foto's overzetten naar windows | jakkerma | iPhone algemeen | 4 | 29-10-14 14:55 |
Foto: Ik kan geen foto's meer overzetten van mijn PC naar mijn iPhone | MartienV | Muziek, foto & video | 1 | 11-08-14 01:36 |
Windows: Kan geen muziek meer overzetten op iPhone | phyruz | iTunes | 4 | 11-04-13 13:52 |
Iphone kan geen liedjes overzetten! | garyvos | Archief | 1 | 21-12-08 01:27 |
|
|