Kan geen muziek meer overzetten op iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs mijn pc weer eens opnieuw geďnstalleerd. Heb hierbij de iTunes map gekopieerd naar een andere harde schijf. Computer is opnieuw geďnstalleerd, iTunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen muziek meer overzetten op iPhone
Ik heb onlangs mijn pc weer eens opnieuw geďnstalleerd. Heb hierbij de iTunes map gekopieerd naar een andere harde schijf.
Computer is opnieuw geďnstalleerd, iTunes opnieuw gedownload. De map weer teruggezet op de C schijf. Alle nrs weer geimporteerd vanaf mijn harde schijf in iTunes. Maar nu wil ik muziek weer op mijn iPhone gaan zetten, maar krijg zo'n rond cirkeltje met rode rand en een rode streep door dit cirkeltje, oftewel, ik krijg geen muziek op mijn iPhone, hoe kan dit? Nog een ander ding, ik kreeg ook de melding dat je maar 5 computers kunt machtigen voor iTunes? Nu kan dit al best mijn 5e pc zijn, maar hoe krijg ik dan van die andere 4 pc's de machtiging ongedaan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Thanks Antoon
|
|
||||
|
||||
Nu over je muziek probleem (overzetten) lopen er al een aantal topics.
Ik zou daar eens gaan kijken. Je kan hiervoor gebruik maken van de zoekfunctie. Hier post ik eentje: Muziek probleem Er zijn mogelijk meer topics hierover (gebruik de zoekfunctie eens) Veel success gewenst |
|
||||
|
||||
//mag slotje op
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik kan geen muziek meer op mijn iPhone zetten. | Puckdh | iPhone algemeen | 2 | 28-11-12 13:55 |
Na update iTunes 10.6 kan ik geen muziek meer synchroniseren met mijn iPhone 4s | jwh | iTunes | 9 | 16-04-12 22:14 |
Windows: Kan geen muziek meer naar iphone slepen | Arend01 | iTunes | 0 | 29-07-11 15:44 |
iPhone: kan na update en jb geen muziek meer synchroniseren | cwsmdb | Jailbreak | 1 | 19-02-11 12:00 |
ik kan geen muziek meer toevoegen | -Nora- | Muziek, foto & video | 4 | 11-01-11 21:25 |
|
|