iPhone 3GS laad niet meer op, wel herkend door itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3GS die het opeens niet meer doet. Hij lag met het warme weer gewoon in huis. Hij is op een gegeven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS laad niet meer op, wel herkend door itunes
Ik heb een iPhone 3GS die het opeens niet meer doet. Hij lag met het warme weer gewoon in huis. Hij is op een gegeven moment uitgevallen omdat de batterij leeg was. Nu laadt deze batterij niet meer op. Op de iPhone geeft hij aan dat hij wel stroom krijgt door van teken te veranderen onder het rode batterijtje. Ik heb er een nieuwe batterij ingezet en nu wil hij wel weer opstarten, maar hij komt niet verder dan het Apple logo. Hij wordt wel herkend door iTunes, heb hem ook al een paar keer hersteld maar niets helpt. Heb het via restore mode en DFU mode geprobeerd, kan hem herstellen maar daarna weer de hele tijd het apple logo. De batterij wil nog steeds niet opladen, in iTunes kan ik zien dat hij helemaal leeg is. En ook geeft hij de rode lege batterij weer nadat hij is geprobeerd op te starten. Wil de iPhone niet opstarten omdat de batterij te leeg is...
Nu is mijn vraag, is er iemand die dit probleem kent? Zou het aan mijn dock connector kunnen liggen? Is alsnog deze nieuwe batterij niet goed (was een goedkope batterij via eBay gekocht)? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb dit ook eens gehad, ook batterij vervangen door goedkoop Ebay exemplaar en nog steeds hetzelfde. Daarna een wat duurdere uit Nederland besteld en toen werkte alles weer.
Ik denk dus dat het aan je batterij ligt... |
|
|||
|
|||
Ik hoop echt dat dat het is. Ik ga gewoon weer een nieuwe batterij bestellen. Dank voor je reactie.
Had je precies hetzelfde als wat ik heb beschreven? |
|
||||
|
||||
Inderdaad hetzelfde, en bij mij was een fatsoenlijke batterij de oplossing. Ik hoop dat dat voor jou ook zo is... Succes!
|
|
|||
|
|||
ik heb ongeveer hetzelfde probleem nu, bij mij verschijnt ook niet meer op itunes voor de rest precies het zelfde.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hou me op de hoogte als je wel een oplossing hebt gevonde. |
|
|||
|
|||
het is me gelukt ik zette hem op dfu-mode en toen kon ik herstellen op itunes. het lag dus niet aan de accu bij mij.
|
|
|||
|
|||
HELP iPhone3GS home knop reageert niet meer en hij laad niet op via stopcontact en pc
Hallo allemaal,
Ik zit met een nogal groot probleem, ik heb net 1 maandje geleden deze iPhone 3GS 16GB tweedehands overgekocht alleen 2 weken later reageerde de home knop niet meer.. gelukkig had ik iOS6 erop gedownload en vanaf instellingen kan je dan een doorzichtige home knop instellen op je scherm zelf die je kan slepen en dus toch gebruik maken van de functies van de home knop zelf. Het is niet handiger maar ik weet niet wat ik er anders tegen kan doen, iemand een idee? En dan heb ik nog een probleempje, mijn batterij is nog maar 20% dus ik wou hem in de oplader doen, ik deed hem in het stopcontact alleen hij laadde niet op? toen deed ik hem in de laptop maar daar word die ook niet gezien door itunes en hij laad niet op? ik heb nog even goed in de aansluitingen geblazen maar niks werkt.. als ik me iPhone uit doe en daarna weer in de oplader start die alleen op, meer niet. Ik kan dus helemaal niks met mijn iPhone op het moment, kan iemand me asjeblieft helpen? Groetjes sanam |
|
|||
|
|||
Ik heb Dfu geprobeerd. Er kwam iedere keer een andere foutmelding en nu doet mijn telefoon helemaal niets meer ##@@!
|
Labels |
apple logo blijft steken, batterij niet oplaadbaar, iphone 3gs |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iPhone niet meer herkend door iTunes (MacOSX) | rjdek | iTunes | 3 | 14-04-16 10:17 |
Iphone 3G laad niet meer op en wordt niet herkend door PC | roelske | iPhone algemeen | 29 | 29-06-13 12:12 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
iPhone gevallen--> niet meer herkend door iTunes | JanR | iTunes | 0 | 21-06-10 20:30 |
De iphone word niet meer herkend door de computer maar laadt wel op !!! | druppers | iPhone algemeen | 9 | 04-06-10 17:13 |
|
|