Geluid uit speaker met aangesloten oordopjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmiddag wilde ik muziek aanzetten (op mijn twee dagen oude iPhone 6S) met oordopjes in, maar het geluid ging gewoon over de luidspreker. Ik weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid uit speaker met aangesloten oordopjes
Vanmiddag wilde ik muziek aanzetten (op mijn twee dagen oude iPhone 6S) met oordopjes in, maar het geluid ging gewoon over de luidspreker. Ik weet zeker dat de oordopjes er goed inzaten, had ook gecheckt of er evt vuil in zat. Na aan- en uitzetten deed hij het weer. Toch vraag ik me af hoe dit kan en hoe ik het kan voorkomen, heb het met mijn vorige telefoon (iPhone 5s) ook een aantal keer gehad.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
geluid, iphone 6s, oordopjes, speaker |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bij oordopjes nog steeds geluid via speaker | ddddd | iPhone algemeen | 3 | 13-02-13 12:15 |
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker | kennyyang | iPad algemeen | 0 | 07-09-12 02:53 |
Geen geluid op speaker en via oordopjes tijdens bellen | lluuk | iPhone algemeen | 3 | 28-03-09 16:18 |
Sms geluid door speaker EN oordopjes | borgqueenx | iPhone algemeen | 1 | 05-12-08 00:09 |
Geluid uit maar 1 speaker | farrari | Archief | 2 | 17-05-08 19:45 |
|
|