iPhone 5s garantie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op 6 januari 2014 heb ik een iPhone 5s gekocht. Erg veel plezier van gehad tot de laatste week. De iPhone kan vaak of helemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s garantie
Op 6 januari 2014 heb ik een iPhone 5s gekocht.
Erg veel plezier van gehad tot de laatste week. De iPhone kan vaak of helemaal niet meer m'n provider netwerk vinden "Geen service". Heb de netwerk instellingen al opnieuw ingesteld, nieuwe simkaart en een schone iOS installatie. Tot heden doet het probleem zich nog steeds voor. Ook herkent de iPhone mijn simkaart niet meer. Soms naar een uurtje vraagt de iPhone om de sim te vergrendelen. Na het vergrendelen heb ik opeens weer bereik. Dit is echter maar voor korte duur want dan geeft hij weer aan "Geen service". Nu heb ik gelezen dat Apple maar 1 jaar garantie geeft. Normaal volgens de EU wet heeft iedereen toch recht op 2 jaar garantie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb de iPhone online besteld via de Apple Store.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Laten we het hopen. Ga er donderdag heen. Heb nu helemaal niks aan m'n iPhone. Zwaar irritant.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Garantie iPhone uit USA (veel gedoe en onduidelijkheden, geen garantie?) | jerpsx | iPhone algemeen | 22 | 23-07-13 15:18 |
Help garantie iphone ! | karim2006 | iPhone algemeen | 1 | 21-05-13 23:05 |
garantie iphone | Souwerpower | iPhone algemeen | 3 | 07-01-13 11:35 |
Garantie via provider verloopt na garantie via Apple Store? | adamba | iPhone algemeen | 4 | 24-04-12 12:07 |
iPhone 3G + Garantie | Zaphyrlol | iPhone algemeen | 1 | 06-03-10 19:48 |
|
|