Hoe verwijder ik een vochtplek op mijn scherm? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone in mijn broekzak laten zitten toen ik naar bad ging. Nu heb ik een vochtplek links in mijn scherm ik vraag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe verwijder ik een vochtplek op mijn scherm?
Ik heb mijn iphone in mijn broekzak laten zitten toen ik naar bad ging.
Nu heb ik een vochtplek links in mijn scherm ik vraag me af dat ik dit kan verwijderen of hem moet laten reparen. De gsm zelf werkt nog perfect en er blokkeert echt niks dus ik denk dat dit wel nog te herstellen is maar ik weet niet hoe ? Misschien weet iemand van jullie dit ? Alvast bedankt ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In een bak met rijst doen voor een periode van 24 uur. Rijst onttrekt vocht aan de omgeving.
|
|
|||
|
|||
Ik doe m'n broek altijd uit als ik in bad ga
Hopelijk help de rijst Je kan ook zout gebruiken maar let op dat het zout naast je toestel ligt en niet in of op je toestel komt Succes |
|
|||
|
|||
Quote: Hoe verwijder ik een vochtplek op mijn scherm?
Vochtplek op je scherm krijg je makkelijk eraf met een droog doekje. Vocht plekken in het scherm krijg je volgens mij niet eruit, ook niet wanneer je het in een bak met rijst zet, die plekken zal je altijd blijven zien. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Probeer een hamer...
|
||||
|
||||
doe even normaal er word hier gevraagt wat ze moet doen .
dan geeft een fatsoendelijk andwoord of reageer dan niet |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Silica (kattengrid) lijkt me beter dan rijst.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe verwijder ik mijn iCloud account van mijn toestel? | Jenny2508 | iCloud | 1 | 01-10-14 14:08 |
Hoe verwijder ik jailbreak van mijn iPad 2? | RobinP | iPad algemeen | 25 | 23-02-13 16:34 |
hoe verwijder je een agendaitem dat op uitnodiging van een ander er is ingezet?! | teus | iPhone algemeen | 0 | 10-11-12 14:01 |
Wie maakt mijn dag goed, Help? Hoe verwijder ik fotos uit mn iphone? | monikaatje7 | iPhone algemeen | 3 | 15-03-11 20:36 |
Hoe verwijder ik een dubbele app??? | Shiney | iPhone Apps | 7 | 28-02-11 16:31 |
|
|