HELP scherm zwart maar wel willen synchroniseren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanavond is dus het scherm van mijn iPhone kapot gegaan, maar hij staat nog wel aan. Voordat ik m opstuur naar de verzekering wil ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HELP scherm zwart maar wel willen synchroniseren
Vanavond is dus het scherm van mijn iPhone kapot gegaan, maar hij staat nog wel aan. Voordat ik m opstuur naar de verzekering wil ik graag al mijn foto's/contacten synchroniseren met mn laptop, maar ik kan geen toestemming voor mn laptop meer geven via mijn telefoon.
Iemand enig idee hoe dit te omzeilen valt? en nee, ik heb geen iCloud gebruikt. Slechtste beslissing of my life merk ik nu dus. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@ingepinge1033,
als je onderaan in Limburg woont wil ik je wel tijdelijk een ander scherm opzetten zodat jij op je iphone toestemming kan geven om de pc te vertrouwen en dan je gegevens kan opslaan/synchroniseren. Laatst gewijzigd door faire4u; 02-12-15 om 17:55. |
|
|||
|
|||
Of in de omgeving van zevenaar /duiven Gelderland
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad mini met zwart scherm maar wel geluiden | ipadprobleem10 | iPad algemeen | 5 | 03-05-14 16:46 |
Iphone 4 werkt wel maar zwart scherm | twoob | iPhone algemeen | 0 | 19-02-12 12:36 |
Iphone 3GS werkt wel maar ZWART scherm | lecson | iPhone algemeen | 4 | 28-11-10 20:46 |
Iphone zwart scherm, staat wel aan? | Edder | iPhone algemeen | 2 | 27-04-10 18:25 |
|
|