Agenda ipad en iphone syncht niet meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, sinds kort synchroniseren mijn apparaten niet meer met elkaar. Instellingen lijken allemaal goed te staan. Wie weet wat er aan de hand kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Agenda ipad en iphone syncht niet meer.
Hallo allemaal,
sinds kort synchroniseren mijn apparaten niet meer met elkaar. Instellingen lijken allemaal goed te staan. Wie weet wat er aan de hand kan zijn? M.v.g. jpwg001 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Verwacht je met zo weinig info een serieus antwoord te krijgen? Alles staat goed, en toch gaat het fout. Zonder meer info kan echt niemand iets zinnigs vertellen lijkt me.
|
|
||||
|
||||
Dat hoopte ik wel ja. Het is van de ene op de andere dag, in mijn beleving, fout gegaan. Nieuwe afspraken worden niet gesynchroniseerd. Alle instellingen in iCloud en de agendaaccount staan gelijk ingesteld. Ook alles lijkt op synchen te staan. Ik heb geen enkel idee waar de fout zit.
Het gaat om een iPhone 5S en een iPad air met beiden iOS9.1. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda iPhone en agenda iPad synchroniseren niet meer. | jpwg001 | iPhone Apps | 0 | 04-12-15 13:16 |
iphone en ipad agenda's syncen niet meer | idegroot1 | iPhone algemeen | 0 | 02-03-15 22:51 |
Mijn Iphone pusht agenda niet meer naar Mac en Ipad | Invierno | iPhone algemeen | 2 | 06-03-13 14:06 |
iPad synchroniseert agenda's niet meer | Radova | iPad algemeen | 0 | 30-01-13 12:34 |
iCloud windows syncht contacten en agenda niet. | KeiichiroNL | iCloud | 7 | 14-10-11 19:56 |
|
|