Email geeft altijd 1 aan terwijl alles gelezen is discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, M.b.t. mijn probleem heb ik al gezocht op het forum en kom twee keer dezelfde vraag tegen maar daar staan geen antwoorden bij. Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email geeft altijd 1 aan terwijl alles gelezen is
Hoi,
M.b.t. mijn probleem heb ik al gezocht op het forum en kom twee keer dezelfde vraag tegen maar daar staan geen antwoorden bij. Het probleem is dat er continu 1 bij mijn email staat terwijl er geen ongelezen mails zijn. Dat deed hij altijd bij 1 email account van de 4 die ik op de iphone heb maar sinds vandaag ook bij een andere. Ik heb nu ca. 6 jaren een iphone (begonnen met de 4, 4s nu 5s) maar dit heb ik nog nooit eerder gehad. Wat ik zelf al gedaan heb is: - reset - uit en weer aan - account verwijderd en weer toegevoegd (dat helpt voor 1 dag en dan is het er weer) - alle mail op ongelezen gezet, daarna alles weer op gelezen. - Map verwijderde items geleegd - postvak in helemaal geleegd, dus zonder mail geeft hij nog steeds aan dat er 1 ongelezen is Ik weet het niet meer en mijn zoektocht op google levert veel van dit soort problemen op maar geen oplossing Hopelijk weten jullie inmiddels een oplossing. Alvast bedankt groeten Ron |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer
Instellingen > berichtgeving >.........> badge-appsymbool uitzetten Reset En zet weer terug aan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email markeren als gelezen? | pollie | iPhone algemeen | 30 | 19-09-12 23:51 |
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan | omdg | iPhone algemeen | 13 | 30-10-10 22:37 |
Email tone ALTIJD drietoon (niet aan te passen) | spruitje | iPhone algemeen | 1 | 04-12-09 09:27 |
|
|