Geen foto/plaatjes zichtbaar in Safari discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik via mijn iPhone 6 op internet surf gebeurt het vaak dat ik de plaatjes op veel sites niet te zien krijg. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen foto/plaatjes zichtbaar in Safari
Hallo,
Als ik via mijn iPhone 6 op internet surf gebeurt het vaak dat ik de plaatjes op veel sites niet te zien krijg. Ik krijg dan of een vraagteken of helemaal niks te zien. Heeft dit met instellingen van mijn iPhone te maken of de betreffende internetsite? Gr Robert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens in je Safari instellingen of het daar wel goed staat.
|
|||
|
|||
Citaat:
Zonee, ik kom dit nu nog maar zelden meer tegen. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ja ik heb de addblocker erafgegooid en nu zie ik idd weer alle plaatjes! Bedankt Gr. Robert |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen plaatjes in Google | chrisd1 | iPad algemeen | 5 | 20-06-15 11:29 |
[Safari] webpagina's zonder plaatjes | ballegooier | iPhone algemeen | 1 | 17-05-15 15:24 |
Geen foto's meer zichtbaar op mijn iphone | tasjake | iPhone algemeen | 0 | 14-11-12 11:10 |
kan geen foto's/plaatjes opslaan! | Guest-201302122225 | Muziek, foto & video | 5 | 26-04-12 21:16 |
Foto: Geen foto's meer zichtbaar | mariadeluxe | Muziek, foto & video | 1 | 08-11-09 21:10 |
|
|