iPhone 6 koppelen via Bluetooth aan iPad discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 6 en een iPad 3 en heb op beiden de app Keynote staan. Nu wil ik de keynote presentatie op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 koppelen via Bluetooth aan iPad
Ik heb een iPhone 6 en een iPad 3 en heb op beiden de app Keynote staan. Nu wil ik de keynote presentatie op mijn iPad via Bluetooth kunnen aansturen via mijn iPhone. Moet kunnen zegt iedereen en de beschrijving.
Maar mijn apparaten zien elkaar niet. Beiden meest recente update, de boel al een keer hersteld maar geen resultaat. Het moet een trucje van niets zijn maar tot nu toe pech. Wie kan me helpen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ja, dat heb ik gedaan maar geen succes. Vandaar mijn oproep. De app Keynote remote zou het voor me oplossen maar die is uit de apple store gehaald.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad koppelen aan tv via hdmi (netflix) | Judithv | iPad algemeen | 6 | 23-07-14 18:01 |
iPad koppelen aan iphone | gwiedo | iPad algemeen | 8 | 28-12-12 23:02 |
Ipad 2 koppelen aan blackberry 8520 | berenman | iPad algemeen | 6 | 07-06-11 10:45 |
IPhone koppelen aan bluetooth apparaat | Haes | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 06-02-09 21:56 |
|
|