SMS versturen aan contactpersonen, bij ontvanger verschijnt ander verzonden persoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi , Ik heb het probleem , dat zodra ik vanaf mijn eigen nr een klant sms, deze klant een email adres te zien krijgt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS versturen aan contactpersonen, bij ontvanger verschijnt ander verzonden persoon
Hoi ,
Ik heb het probleem , dat zodra ik vanaf mijn eigen nr een klant sms, deze klant een email adres te zien krijgt per sms , dat mij als afzender van de sms niet toebehoort , maar aan een collega . Wat is er fout ingesteld ?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ga naar Instellingen > Berichten > Sturen en ontvangen. Selecteer onder "Start nieuw gesprekken vanaf" je mobiele nummer.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bij verzenden sms loopt het blauwe balkje, maar wordt sms niet verzonden | AmelieVdh | iPhone algemeen | 6 | 26-06-12 16:20 |
Geen sms versturen bepaalde persoon | JanR | iPhone algemeen | 1 | 11-05-11 00:46 |
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan | omdg | iPhone algemeen | 13 | 30-10-10 22:37 |
SMS niet verzonden, komt toch aan? | Sli | iPhone algemeen | 3 | 24-10-09 14:14 |
SMS versturen naar meerdere contactpersonen | Dagda | Archief | 1 | 24-10-07 14:01 |
|
|