Bevindingen firmware 2.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goed maar blijkbaar is nog steeds de algemene conclusie om beter geen 2.0 te installeren op een 2G of zie ik dit fout ??? Voornaamste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
goed maar blijkbaar is nog steeds de algemene conclusie om beter geen 2.0 te installeren op een 2G of zie ik dit fout ???
Voornaamste reden: trager batterij rapper leeg nog steeds geen installer sommige app zijn er niet meer > er zijn wel andere de vele craches en bugsfixes die nodig zijn waardoor we weer een maand bezig zijn om alles vlotjes te laten draaien Ik blijf dus nog even op 1.1.4 Het enige wat ik wel mottig vind is dat er bij mij dagelijkse check op installer > recent packages nu veel minder nieuwe zaken bijkomen is dit normaal ?? En dit terwijl er "vroeger" dagelijkse nieuwe zaken waren. Hoe komt dit ?? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Nagenoeg niemand ontwikkeld meer voor 1.1.4 maar alleen nog voor 2.0
Dusch het klopt dat je weinig updates meer krijgt Installer komt trouwens deze week (volgens hun site) en de meest belangrijke apps zijn of via de appstore of via cydia al te krijgen.. |
|
|||
|
|||
taskbar notifier ook al voor 2.0?????
|
|
|||
|
|||
Met FW 1.1.4 werkte bij mij ook niet alles vlekkeloos. Maar wat er nu al is, is bijna voldoende voor mij. Vanochtend merkte ik dat mail verzenden via Telfort het niet meer deed, direct na het upgraden werkte het wel. Maar dan verzend ik maar via Wi-Fi. Ik ga echt niet terug naar FW 1.1.4.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik mis Categorise ook nog! Goed, die apps zullen misschien nooit voor 2.0 komen aangezien dit puur aan de ontwikkelaar ligt (categories komt trouwens binnenkort ) |
|
|||
|
|||
Over het niet kunnen. Ik leg hem niet aan mijn pc als ik muziek luister of films kijk.
Ik heb nu 4 dagen niet opgeladen. Ik heb er die 4 dagen ook niet bijster veel mee gedaan, maar oké. Het batterijtje van de iphone staat nu nog op de helft. Ik weet ook niet hoe het kan:S Ik laat hem serieus zo goed als nooit op.... |
|
|||
|
|||
2.0 Instabiel
Ik kan nou niet bepaald enthousiast worden van firmware 2.0.
Voor de vierde maal moet ik een restore uitvoeren. Deze keer tijdens de installatie van 1password ontstond een spontane reboot waar de iphone niet meer uit kwam. Met WinSCP is het dan nog wel mogelijk om in te loggen. Alle processen met uitzondering van springboard draaien gewoon. Bij gebrek aan kennis over het besturingssysteem van de Iphone voer ik dan maar weer een restore uit. Eigenlijk is dat natuurlijk van de zotte. Als Windows XP een keertje crashed hoef je toch ook niet je PC opnieuw te installeren..... |
|
|||
|
|||
Ik heb geen pwnage of andere cracks gebruikt om mn phone te upgraden van 1.1.4 naar 2.0. Heb micheal zijn firmware versie genomen. Werkt zeer goed vind ik. In het begin had ik ook een beetje last van een tragere phone maar toen ik via cydia alles had geupdate was dit probleem verholpen. Mijn batterij gaat meer als dubbel zolang mee als eerst.
Vroeger kwam ik een ganse dag toe en nu 3 volledige dagen (standaard gebruik, 4uurtjes muziek, uurtje Wi-Fi, 40 sms en 20 min bellen, uurtjes apps installeren en spelen (ongeveer op 3dagen)) 2.0 is een verbetering voor mij, zeker qwa batterij levensduur |
|
||||
|
||||
Wat heb je dan precies geupdate met cydia?
da wil ik ook wel doen dan mocht dat helpen .
|
|||
|
|||
Same here, wil ik ook wel weten
|
|
|||
|
|||
alles dat erin stond voor up te daten
|
|
||||
|
||||
Doe dit eens aub
inception,
surf op uw iphone eens naar Het Nieuwsblad - Nieuws uit Gent als alles 'goed' gaat zal safari crashen. dit blijkt bij 2 van ons het geval, na het updaten van alles wat er in cydia te updaten was. khoor het graag of het bij u ( of bij anderen ) dan ook zo is. |
|
|||
|
|||
Ja, Safari voor iPhone sluit en je komt op het springboard. Dan zit die site niet goed in elkaar. Mijn eigen homepage geeft bijvoorbeeld nooit problemen.
|
|
||||
|
||||
En nu komt de aap uit de mouw
Op een iphone waar je nog niet alle updates hebt gedaan die in cydia staan, kan je de site perfect bekijken. Op een iphone met alle updates..kan je hem dus niet bekijken. Niet dat het een wereldschokkende website ofzo is die ik niet kan missen, maar ergens moet er toch iets niet kloppen. Eerst kon ik de site perfect bekijken, nu dus niet meer |
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier, alle updates gedaan en daarna probs met die site.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Renault interface *Bevindingen* | Richard.v.Naam | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 06-05-11 22:56 |
[iOS4.2 (Beta 3)][iPad] Bevindingen | DarkMessiah | Jailbreak [archief] | 3 | 02-11-10 08:02 |
Bevindingen Smart Maps app serie | BRS | iPhone Apps | 0 | 11-09-10 17:09 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
|
|