Bevindingen firmware 2.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik zal waarschijnlijk wel weer verkeerd zitten, maar ik heb een probleempje. mijn Iphone 3g doet echt hakkelig, vooral als ik weer terug ga ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bevindingen firmware 2.0
Hallo, ik zal waarschijnlijk wel weer verkeerd zitten, maar ik heb een probleempje.
mijn Iphone 3g doet echt hakkelig, vooral als ik weer terug ga van een app en op de home button klik,dan staat hij vaak gelijk weer op het springboard, heeft iemand hier ook nog last van of zal dat bij de volgende versie veranderen? ik heb ook al een herstel uitgevoerd. mijn andere iphone met versie 1.1.3 loopt als een zonnetje. bvd Roland |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Firmware 2.0 traag?
Gister geupdate naar 2.0 (op 1e generatie iPhone). Alles lijkt te werken. Maar de iPhone is een stuk trager geworden in alles. Klik je op een knop dan veranderd de kleur (je hebt de knop immers geselecteerd) maar het duurt een fractie van een seconde, soms zelfs hele secondes voordat hij iets doet.
Meer mensen die dit ondervinden? Ook ben ik een aantal contacts in m'n iPhone kwijt die nog wel in MobileMe staan. Enig idee iemand? |
|
||||
|
||||
Van MobileMe heb ik geen kennis, maar over dat je iPhone traag is...
Had ik ook de eerste dag, nadat ik ineens heel wat applicaties had geïnstalleerd. Nu doet hij wel weer wat normaler, hij loopt ook niet echt meer vast, maar nog steeds is hij wel ietsjes trager. Denk dat het door al die apps komt...
|
|||
|
|||
ik heb enkel:
Monkeyball Quickvoice EasyTask Evernote geinstalleerd. Bijna geen apps dus. |
|
||||
|
||||
Hier zijn helaas meer klachten over, ook op het forum van Apple. Zoek maar 'ns op "lag". Het is toch een behoorlijk aantal mensen opgevallen dat Versie 1 sneller is\was dan versie 2...ook met extra geinstalleerde software.
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde. Zal komen door software 2.0. Ik denk dat als 2.1 komt dat er dan een hoop van deze ongein is opgelost.
is wel jammer want nu oogt ie niet zo 'soepel' meer... |
|
|||
|
|||
ik vind het dus helemaal niks zo, me oude iphone loopt als een zonnetje, maar dan zouden er toch meer mensen hier last van moeten hebben???
|
|
|||
|
|||
ja hebben ze ook hoor. Dit is iets waar iedereen last van heeft. Of dat iedereen het op merkt is een ander verhaal... Ik denk dat met 2.1 alles weer soepeltjes loopt!
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Problemen. Hoort hier
|
|
||||
|
||||
Gisteren met mijn 1.1.4 en 3G 2.0 zitten spelen, alle functies doorlopen met beide phones in mijn handen, ze doen alles even snel en soepel bij mij.
|
|||
|
|||
ook als je vanuit een app op de home knopt drukt om terug naar het springboard te gaan?
|
|
|||
|
|||
Bevindingen 2G iPhone en FW 2.0
Zoals velen heb ik m'n 2G iPhone ook geupgrade. Ik ben er tov. 1.1.4 allerminst tevreden over en wel om de volgende redenen:
1. GPRS is (nog) niet uit te zetten. 2. 2.0 is aanzienlijk trager dan 1.1.4 3. Geen installer, Cydia vind ik tegenvallend. 4. Cydia heeft even gewerkt, crashed nu constant. 5. Mail.app crashed bij opstarten [inmiddels opgelost door alle accounts te verwijderen] 6. Synchroniseren via Windows duurt erg lang, via OSX weer snel. 7. SSH kan ook alleen via een omweg uitgeschakeld worden (via Ibby) De pwnage 2.0 update was al niet "vanzelf" te noemen en iedereen met een 2G die tevreden is met 1.1.4 en de beperkte extra's van 2.0 niet echt nodig heeft raad ik aan (nog) niet te updaten... Laatst gewijzigd door iRubba; 21-07-08 om 20:44. |
|
||||
|
||||
Precies daarom zit ik nog lekker op 1.1.4
Ga zeker niet over voordat installer goed werkt. Of voordat mijn gebruikte programma's werken. Overigens is puntje 1 wel mogelijk via een omweg heb ik gelezen. Wil er nog wel een puntje aan toe voegen. SSH kan ook alleen via een omweg uitgeschakeld worden
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@Ibby, Ok...wie weet dan hoe punt 1 op te lossen?
Wie heeft er nog meer negatieve bevindingen?? |
|
||||
|
||||
1. GPRS is (nog) niet uit te zetten.
Inderdaad, nog niet... 2. 2.0 is aanzienlijk trager dan 1.1.4 Mee eens 3. Geen installer, Cydia vind ik tegenvallend. Geduld is een schone zaak (is geen firmware probleem) 4. Cydia heeft even gewerkt, crashed nu constant. Hier geen problemen 5. Mail.app crashed bij opstarten [inmiddels opgelost door alle accounts te verwijderen] Had hetzelfde probleem, maar ook opgelost 6. Synchroniseren via Windows duurt erg lang, via OSX weer snel. Wat is erg lang? 7. SSH kan ook alleen via een omweg uitgeschakeld worden (via Ibby) Ook hier zal (binnenkort) vast een oplossing voor komen Het komt er op neer dat we gewoon wat geduld moeten hebben totdat we weer hebben wat we bij 1.1.4 al hadden.
|
||||
|
||||
Werkt prima 2.0 , alleen 1 klein iets wat ik wel jammer vind is dat als de telefoon opstart je het apple logo niet meer ziet maar de ananas .... is dit makkelijk te verhelpen ?
|
|
||||
|
||||
Misschien is het wel een 3G probleem?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik denk meer n 2.0 probleem. Dit is echt niet n hardware matig probleem.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Renault interface *Bevindingen* | Richard.v.Naam | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 06-05-11 22:56 |
[iOS4.2 (Beta 3)][iPad] Bevindingen | DarkMessiah | Jailbreak [archief] | 3 | 02-11-10 08:02 |
Bevindingen Smart Maps app serie | BRS | iPhone Apps | 0 | 11-09-10 17:09 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
|
|