[iOS4.2 (Beta 3)][iPad] Bevindingen discussie in Jailbreak [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo jongens en meisjes, Vandaag las ik op iPhone club dit nieuwsbericht: Redsn0w 0.9.6b2 ondersteunt limera1n op Windows (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl Na dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[iOS4.2 (Beta 3)][iPad] Bevindingen
Hallo jongens en meisjes,
Vandaag las ik op iPhone club dit nieuwsbericht: Redsn0w 0.9.6b2 ondersteunt limera1n op Windows (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl Na dit gelezen te hebben, ben ik direct aan de slag gegaan en heb ik 4.2B op mijn iPad gezet (alweer). Ik heb de nieuwe Redsn0w jailbreak gedownload en hiermee mijn iPad geprobeerd te jailbreaken. Op het eerste oog leek alles goed gegaan, het hardeschijf logotje kwam op mijn iPad tevoorschijn en bij bootte in verbose mode (de befaamde witte letters op het zwarte scherm in plaats van het apple logotje). Nadat hij volledig geboot was, zag ik direct dat er iets niet klopte... mijn achtergrond was weg. Wel zag ik de Cydia app staan, die ik direct probeerde te starten. Na een fractie van een seconde sloot cydia zichzelf weer af. Het leek er dus op dat de Jailbreak niet werkt met iOS4.2 Beta 3 voor de iPad. Na wat nader onderzoek bleek ook de multitasking feature waar iOS4 bekend om is foetsie te zijn. Het lijkt er op (naar mijn mening) dat Redsn0w hem jailbreakt alsof het een grote iPhone 3G is (geen wallpaper en geen multitasking). Zodra het me toch lukt zal ik het hier alsnog posten, maar ga hier maar niet van uit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
this latest redn0w supports some of the betas, but most of the other programs (like Cydia) don't yet. Just gotta wait.
|
|||
|
|||
Klopt, maar ik deel alleen mijn bevindingen. Dit was dus geen vraag.
|
|
||||
|
||||
Aangezien firmware 4.2 GM is uitgekomen kan deze topic voor nu op slot.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Renault interface *Bevindingen* | Richard.v.Naam | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 06-05-11 22:56 |
Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen | spysical | iPhone algemeen | 106 | 17-02-11 10:41 |
Ipad jailbreak IOS4.2? | lrstnm | Jailbreak [archief] | 1 | 24-11-10 11:06 |
Bevindingen Smart Maps app serie | BRS | iPhone Apps | 0 | 11-09-10 17:09 |
Bevindingen firmware 2.0 | drumworkshop | iPhone algemeen | 75 | 01-08-08 09:59 |
|
|