mail gebruikt 4,4 gb discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik heb sinds kort een iphone 6s, toen ik vandaag toevallig keek bij mijn gebruik zag ik dat mijn mail 4,4 gb in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail gebruikt 4,4 gb
hallo allemaal, ik heb sinds kort een iphone 6s, toen ik vandaag toevallig keek bij mijn gebruik zag ik dat mijn mail 4,4 gb in beslag neemt.
ik heb al mijn mails al verwijderd, mijn telefoon al hersteld, het mail adres al verwijdert. maar het probleem blijft zich voordoen... ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft want dit klopt niet, op mijn ipad verbruikt mijn mail maar 1,3 mb... Laatst gewijzigd door anoukblankendaal; 14-01-16 om 15:12. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook bij het verwijderen van het e-mail account zou dit het geval moeten zijn. Hoe heb je deze acties precies uitgevoerd? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
heb je in icloud ok daar email uitstaan ? anders blijft die wel open staan en verbruikt dus data
|
|
||||
|
||||
Waar zag je dat precies, Anouk?
|
|
|||
|
|||
Instellingen - algemeen - opslag en icloud gebruik - beheer opslag (onder opslag dus niet onder icloud)
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 januari 2016 om 08:41 ---------- Ja heb ik! |
|
||||
|
||||
Is het niet van je reserve kopieën?
Maak anders eens een scherm afdruk: home knop én uitknop kort tegelijk indrukken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
bedoel je dit?! |
|
||||
|
||||
4 Gig voor mail damn wat verstuur of ontvang je wel niet
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
btw wat voor mail gebruik je ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik gebruikt gewoon hotmail/outlook. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Die afbeelding bedoelde ik, en kan net Dave maar aan een ding denken: pfffff
Edit: wacht ff met resetten! Vind net een artikel waarin het probleem beschreven wordt. ------ FYI ik gebruik meerdere adressen en wis zelden wat al vanaf iphone 2 250 mb is mijn gebruik. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 januari 2016 om 19:44 ---------- Een herstel via iTunes wordt her en der aangegeven, dus niet (meer) OTA. Dus precies wat Dave aangaf. Is anyone else having problems with email taking ups lot of storage space? - iPhone, iPad, iPod Forums at iMore.com Laatst gewijzigd door MCNO; 15-01-16 om 20:44. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
email, iphone 6s, opslag, opslagcapaciteit, verbruik |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tip: iPhone e-mail, reply-en met ander e-mail adres | danielc | iPhone algemeen | 2 | 05-10-08 16:44 |
mail geeft een mail aan en sms allemaal los? | reno1 | Unlock [archief] | 2 | 01-05-08 12:34 |
|
|