Welke IOS voor de 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zet de nieuwste iOS erop. Het is een 8GB versie in zeer nette staat. Nogmaals: - gmail app - google calender - WhatsApp mss ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zet de nieuwste iOS erop. Het is een 8GB versie in zeer nette staat. Nogmaals:
- gmail app - google calender - WhatsApp mss Meer externe apps komen er niet op. Ook geen foto's, neem ik met mijn 6s…Dan heb ik aan 8GB toch genoeg? Kan hem vandaag al halen.. Edit..Verkoper denkt dat iCloud lock eraf is..Hij is teruggezet en opent met scherm: Hallo, alle talen… Hoe weet ik of iCloud eraf is? Ik zet namelijk geen reservekopie terug. Ik installeer hem als nieuwe iPhone en zet de 3 apps erop.. Als die apps niet lukken, dan een lock zeker?
|
|
|
||||
|
||||
Ehhh de verkoper DENKT?
WTF, dat wéét je toch, als je als verkoper een eerlijk toestel verkoopt? Of ben ik nou gek?? |
|
|||
|
|||
Hij gebruikt hem al een tijdje niet meer, vandaar de twijfel. Hij ligt klaar om volledig te testen hoor..
Ik doe mijn sim erin, configureer hem als nieuwe iPhone en probeer dan wat Apps erop te zetten. Tevens even voicemail bellen om ook de oortjes te testen etc..Als dat allemaal lukt, heb ik een goed toestel toch lijkt me.. Edit..neem mijn dongel ook mee met Wi-Fi, kijken of de Wi-Fi ook goed werkt..Medunkt, dan genoeg getest, haha.. |
|
||||
|
||||
Je moet idd het gehele configuratie systeem doorlopen net zolang totdat je op het soringboard bent met alle stock apps.
Dan weet je zeker dat er geen iCloud lock op zit. Desnoods nog even checken door in instellingen -> iCloud -> zoek mijn iPhone te kijken of die op 'uit' staat. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem inmiddels! Helemaal top! Ziet er echt nog als nieuw uit..Draait versie 9.0 op, heb hem geïnstalleerd als nieuwe iPhone.
Kiest Apple dan bij deze voor 9.0? Moet ik update naar 9.2.1? Beter voor de 4s? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het blijft echt een mooi toestel de 4s..Wellicht 1 van de mooiste iPhones ooit gemaakt m.i. Stevig, fijne grip, glasplaat… |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke iOS versie het beste (balans functies/snelheid) voor iPhone 4? | musicfreak | iPhone algemeen | 7 | 23-06-13 16:59 |
IOS 6.0.1 update. Welke voordelen voor Iphone 4 + S | Werner1963 | Archief | 2 | 02-11-12 14:39 |
|
|