Welke IOS voor de 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn vrouw heeft nu 8.1.1 op haar 4S staan, maar die is best traag. Kan ik die downgraden naar een oudere en snellere versie? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke IOS voor de 4S
Hallo,
Mijn vrouw heeft nu 8.1.1 op haar 4S staan, maar die is best traag. Kan ik die downgraden naar een oudere en snellere versie? Alvast bedankt! Is misschien een noob vraag, maar jailbraiken ed is heel lang geleden voor mij |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Updaten naar 9.2
|
|
|||
|
|||
9.2.1 zelfs sinds gisteren.
'iOS 9.2.1 maakt iPhone 5 en iPhone 4s sneller' |
|
|||
|
|||
9.2.1 is m.i. een prettige firmware om mee te werken.
|
|
|||
|
|||
Ik wil hier op inhaken, zonder een nieuw topic aan te maken en het forum te vervuilen…
Ik wil misschien vandaag een 4s kopen voor mijn vrouw. Zij heeft nu een LG, maar dat is drama. Hapert en werkt gewoon soms helemaal niet. Mijn vrouw hecht geen waarde aan smartphones, maar ik heb graag wel dat zij goed bereikbaar is ook ivm onze kids als er wat is bijvoorbeeld. Is het de moeite om een 4s te kopen nog? Wordt deze nog goed ondersteund? Mijn vrouw gebruikt hem voor whatsapp, bellen, licht internetten, linked-in en FB…. Ik hoor graag, alvorens ik een miskoop ga doen… Thanx!!
|
||||
|
||||
Niks mis met een 4s.
Een iphone blijft iha gewoon goed werken, alleen komen er met een nieuwe versie nieuwe mogelijkheden. Ik zou zelf kiezen voor een 5s, die is net wat vlotter en bv de touchbutton is erg handig. Let erop dat je bij een 2e handse een koopt zonder simlock of diefstallock. Tot slot, je hebt zelf de 6s, de software op een 5s is identiek dus je weet wat je krijgt en je kan agenda's delen. Juist daar is Apple ook weer goed in. (ik heb daar recent van o.m. Timosha tips voor gekregen want ik klooide daar ook wat mee |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ach daar kom je ook wel overheen!
Dat ze er niks omgeeft rijmt niet met fb, whattsapp, licht internetten. Kijk, als een telefoon ruk is, doe je dat ook niet veel, maar als het soepeltjes loopt, wordt het echt heel anders! |
|
|||
|
|||
vorige maand heb ik mijn 4s aan mijn kleinkind gegeven en die was dol gelukkig, heb nu een 5s.
Markant verschil is dat de 4s perfect werkte maar toch net iets aan de kleine kant is , bv whatsappen was een drama , het werkte perfect maar met die knotsen van toetsenboarden bleef er maar 2 regels over voor de geschreven tekst. ook internetten niks mis mee maar je blijft heen en weer scrollen net iets te klein Dus de aanschaf viel op de keuze een 6 of een 5s. en persoonlijk vond ik net zoals 50% van de iphone gebruikers (als ik het forum nieuws mag geloven) de 6 iets te groot en ben voor de 5s gegaan. Moet zeggen dat die veel soepeler loopt dan de 4s. En als de 4s die je koopt voor 80 euro net niet bevalt is dat heel erg jammer voor je geld. Ik zou voor minimaal een 5s gaan dan ben je mi verzeked van nog enkele nieuwe updates. Waarschijnlijk zal ios 10 niet meer op een 4s draaien. Succes met de keuze |
|
|||
|
|||
Even weer inhaken hier…Ik kan vrijdag as een 4s halen voor weinig..Deze ga ik nu zelf gebruiken, mijn vrouw heeft al een andere tel..Nu wil ik de 4s alleen gebruiken voor mijn werk:
- Gmail app - Bellen - Agenda Meer niet. De 4s heeft dus niet veel te lijden. Al de andere apps staan op mijn 6s. iOS 10 wordt niet meer ondersteund op de 4s zoals het nu lijkt..Houdt dat in dat ik tot en met september dit jaar de 4s kan gebruiken? Daarna geen updates meer en werkt de 4s niet meer? Hoor graag, voordat ik hem vrijdag ga aanschaffen... |
|
|||
|
|||
Waarom zou je hem niet kunnen gebruiken na september? Je kan hem met maximaal ios9 blijven gebruiken tot hij fysiek kapot gaat. En voor de 4s moet je daar redelijk wat moeite voor doen.
Het is niet zo dat als er geen updates meer voor komen dat de telefoon niet meer gebruikt kan worden. Hij blijft gewoon prima werken. Zeker voor de drie dingen die je aangeeft is dat geen enkel probleem. |
|
|||
|
|||
Top! Super! Dan haal ik hem. Totdat de baas ooit eens over gaat op iPhones van de zaak, haha..Nokia Jeruzalem is ook niet wat en wil mijn werk en privé goed gescheiden houden...
|
|
||||
|
||||
Voor weinig....
Wel een sim/icloud lock vrije? |
|
||||
|
||||
Mijn 4S staat nog te koop, 100% werkend, 1e eigenaar, sim- en iCloud lock vrij
En draait nog vlot want zit nog op iOS 7.1.2 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Natuurlijk wel
Maar maar ja, het is kiezen of delen he.... Je kan niet alles willen hebben. Bovendien staat het de volgende eigenaar vrij om alsnog te updaten naar iOS 9 uiteraard |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik onthoud me even van standpunt tav diensten als de FBI, maar ik zal het advies doorgeven aan de volgende eigenaar.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke iOS versie het beste (balans functies/snelheid) voor iPhone 4? | musicfreak | iPhone algemeen | 7 | 23-06-13 16:59 |
IOS 6.0.1 update. Welke voordelen voor Iphone 4 + S | Werner1963 | Archief | 2 | 02-11-12 14:39 |
|
|