Metalen beltoetsenbord discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Cool toetsenbord, gebruik hem nu ook. Twee dingetjes aangepast nog: Display is iets te laag als er een "bekende" contactpersoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kun je deze niet in een repo knallen, zodat meer mensen van je kunsten kunnen genieten????
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
wat is de repo?
waar al die dialers in staan planet??? |
|
||||
|
||||
Citaat:
repo adres: http://planet-iphones.com/repository At your service Maar daar staan deze niet allemaal in, kijk anders ff op www.iappcat.com en zoek op dialer, daar staat precies hoe hij eruit ziet en in welke repo hij staat.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Idd, repo bij sources erin zetten, refreshen en daarna bij install kijken, zijn drie mappen bij gekomen van planet-iphone, in de bovenste (custom) staan een paar leuke dingen waaronder die dialers....
En als je dan zo'n dialer geinstalleerd hebt moet je ff je iPhone terug laten gaan naar het lockscreen, daarna staat hij in je phone... gewoon ff je phone openen en dan naar keypad of toetsenbord gaan... Laatst gewijzigd door Chrisl; 22-05-08 om 17:04. |
|
|||
|
|||
welke plaatjes moet in wijzigen dan op de phone?
WAnt in het mapje applications/mobilephone staan heel veel plaatjes, maar als ik defaultdealer wijzig dan zie ik hem maar 1 seconde en dan zie ik de orginele dealer weer... hoe kan dat dan?? Moet ik nog ergens anders wat instellen dan ofniet? |
|
||||
|
||||
leuk, k heb verschillende dialers gecombineerd tot mijn eigen dialer
|
||||
|
||||
Citaat:
waarschijnlijk zet jij die in Applications/MobilePhone.app/ en die moeten geloof k naar system/library/frameworks/telefonyui.framework als k me nie vergis??? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
aaaaaaah, had ik dus ff niet gezien....
solly wel dik... Kan je hem niet in de Xrepo gooien???? |
|
||||
|
||||
Citaat:
heb 3 dialer thema gecombineerd, en ga nu het vierde erbij zetten. De menuutjes van onder in kleur zetten van Aqwoach dialer. Alleen wat k zelf heb gemaakt wil k in repo laten zetten. k zal em hier wel eens posten. |
|
||||
|
||||
ben benieuwd....
|
|
|||
|
|||
ik heb in de map system/library/frameworks/telefonyui.framework het bestand keypad.png en keypad_pressed.png aangepast, nu wijzigt hij alleen als je belt en dan je toetsenbord weergeeft. maar het vaste toetsenbord blijft nog steeds orgineel....
Hoe kan dat?? wat doe ik fout en welke bestand moet ik nog meer aanpassen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
in applications/mobilephone heb ik dat bestandje wel in staan..
waar moet deze staan dan? |
|
||||
|
||||
die moet je ook overschrijven met het nieuwe thema zodat heel je toetsbord mee veranderd in datgene wat jij wilt
|
|
|||
|
|||
ok maar hoe kan ik dat bestandje uitlezen? Met welk programma?
zodat ik dat bestand kan veranderen en aanpassen! |
|
||||
|
||||
Vraag dat maar eens aan Arb, hij heeft ook die other.artwork aangepast, daar heb je een mac pc vo nodig en da heb k nie, dus ikzelf kan die niet aanpassen jammer genoeg.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Metalen achterkant en ontvangst | Peter | iPhone accessoires en onderdelen | 27 | 21-01-11 18:51 |
Metalen rand repareren | Inyigo | iPhone algemeen | 25 | 07-11-09 14:00 |
ruimte tussen metalen rand zwarte 3G | MsG | iPhone algemeen | 4 | 30-06-09 19:22 |
BlingBling beltoetsenbord | Freek | Jailbreak apps en thema's | 30 | 18-02-08 18:26 |
|
|