spraak opname dictafoon met storende muziek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een gesprek opgenomen met dictafoon, maar er speelt storende muziek en is zo moeilijker verstaanbaar... Is het mogelijk om die de muziek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
spraak opname dictafoon met storende muziek
Hallo,
Ik heb een gesprek opgenomen met dictafoon, maar er speelt storende muziek en is zo moeilijker verstaanbaar... Is het mogelijk om die de muziek eruit te laten halen zodat alles weer goed verstaanbaar is. Iphone 6+ Mvg Ethel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is niet mogelijk op een iPhone of iPad enz. Maar misschien is er wel een app voor. Het beste is als je dat op een computer doet.
|
|||
|
|||
Bedankt voor je antwoord,maar ik begrijp het niet goed..ik moet die opname nr mijn Macbook Air verplaatsen en dan een App zoeken om die muziek eruit te halen.
Welke app dan wel ? Mvg Ethel |
|
|||
|
|||
Citaat:
Link: http://audacityteam.org/ |
|
|||
|
|||
Hartelijk dank
Ik had ook juist iets daarover gevonden op internet. Grtjes Ethel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
opname via dictafoon | planetgogh | iPhone algemeen | 1 | 28-05-14 19:59 |
Dictafoon opname | iphoneEd | iPhone algemeen | 2 | 27-07-13 17:43 |
opname met Dictafoon verdwenen? | TeunJannie | iPhone Apps | 3 | 11-03-13 22:44 |
Dictafoon opname overzetten naar pc | Zekallaizen10 | iPhone algemeen | 2 | 19-02-12 00:15 |
dictafoon en mislukte opname | Floor Orlemans | Archief | 1 | 06-11-09 23:54 |
|
|