iPhone 6s ploppend geluidje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey! Ik heb afgelopen weekend een gloednieuwe iPhone 6s gekocht. Ik ben er tot nu toe erg tevreden over. Alleen, gisteravond ontdekte ik het volgende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6s ploppend geluidje
Hey! Ik heb afgelopen weekend een gloednieuwe iPhone 6s gekocht. Ik ben er tot nu toe erg tevreden over. Alleen, gisteravond ontdekte ik het volgende bij apps die geluid of muziek produceren: op het moment dat het geluid of de muziek stopt (bijvoorbeeld als ik een nummer in Spotify pauzeer) dan hoor ik ongeveer 5 seconden later een heel zacht ploppend geluidje. Dit is eigenlijk alleen echt waarneembaar wanneer ik mijn earpads in heb. Door de iPhone speaker is het niet te horen. Als ik echter via Bluetooth muziek stream naar mijn speaker is het ook te horen; een paar seconden nadat de muziek gestopt is. Alsof de 'geluidskaart' als het ware uitgezet wordt of in standby gezet wordt. Bij mijn vorige iPhone, de 4s, heb ik dit nooit eerder waargenomen. Iemand die een soortgelijke ervaring heeft (gehad)? En weet of dit normaal is en wat hier aan te doen is? Ik heb de meeste recente versie van iOS geïnstalleerd en reeds een soft reset geprobeerd.
Wat er gebeurt lijkt een beetje op wat hier beschreven wordt. Dank! Laatst gewijzigd door yanka1985; 26-01-16 om 23:22. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
earpads, geluid, iphone 6s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 6 ploppend geluid op scherm | T1m | iPhone algemeen | 28 | 29-08-15 02:17 |
krakend geluidje | Fl0yd | iPhone algemeen | 1 | 18-02-11 23:38 |
Geen geluidje bij opladen | Durkie | iPhone algemeen | 5 | 06-07-09 11:49 |
Lader geluidje | Venture | iPhone algemeen | 2 | 18-02-09 22:54 |
geluidje | peettomaat | iPhone algemeen | 0 | 27-07-08 08:46 |
|
|