Irritante "win een iPhone" pop-up discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vast en zeker al ergens een discussie, maar niet-zichtbaar snel kunnen vinden. Ik heb de laatste paar dagen erg veel last van een Irritante "win ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Irritante "win een iPhone" pop-up
Vast en zeker al ergens een discussie, maar niet-zichtbaar snel kunnen vinden.
Ik heb de laatste paar dagen erg veel last van een Irritante "win een iPhone" pop-up reclame. Heb de cookies al verwijderd, maar dat heeft niet geholpen. Iemand een tip? Laatst gewijzigd door Tump; 31-01-16 om 00:33. Reden: Taalfouten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier heb ik ook last van, maar alleen bij de websites van avclub en the Orion. Ik wil hier ook vanaf! Zou het aan de websites liggen?
|
|
|||
|
|||
Instellingen > safari > wis geschiedenis en websitedata ?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is er een "screen "mirror"app voor ios 8.3? | pieter5534 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 19-08-15 09:09 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
iPhone 4: Super irritante "features" na unlock | jorries | Unlock | 8 | 30-10-10 21:03 |
Irritante melding "Geen netwerk meer" weg | geulwijk | Odido (T-Mobile) | 7 | 10-08-10 15:27 |
pop mail en nieuwe "map" of postbus | Binkey01 | Archief | 1 | 28-10-08 18:37 |
|
|