iPhone 5 valt uit bij 20-30% batterij over discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Mijn iPhone 5 begint de laatste tijd kuren te krijgen. Een paar maanden geleden gebeurde het af en toe dat de iPhone uitviel bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 valt uit bij 20-30% batterij over
Beste,
Mijn iPhone 5 begint de laatste tijd kuren te krijgen. Een paar maanden geleden gebeurde het af en toe dat de iPhone uitviel bij 5-10%. Nu is mijn iPhone uitgevallen met 25% accu over. Ik heb al mijn batterij gekalibreerd en een volledige reset gedaan, nog steeds hetzelfde. Ik gebruik de originele lader en 'misbruik' mijn batterij nooit, maw ik laat deze altijd volledig opladen en haal deze er nooit eerder van. Ik heb vanzelfsprekend geen garantie meer en ik kom ook niet in aanmerking voor de batterijvervanging van Apple. Is er nog iets anders die ik kan proberen? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Apple's support adviseerde mij deze procedure: https://support.apple.com/en-us/HT201252
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dan is je batterij gewoon aan vervanging toe denk ik.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone valt uit bij 4% batterij | dannyverhoeven | iPhone algemeen | 4 | 11-03-15 16:48 |
iPhone 5 valt uit terwijl batterij 30% is | Chris1389 | iPhone algemeen | 15 | 04-09-14 13:56 |
Iphone 5 valt uit bij 10 a 20% batterij | claeysjens | iPhone algemeen | 7 | 21-11-13 23:20 |
iphone 4 valt uit bij 42% batterij | Timkonst | iPhone algemeen | 12 | 19-07-12 20:33 |
Iphone 3G valt uit / Batterij probleem ? | Jeroenz | iPhone algemeen | 9 | 22-01-10 19:50 |
|
|