Iphone doet niks meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb een probleem, heb mn Iphone proberen te ugraden naar 2.0 op mn Mac, doet nu niks meer, laat alleen stekker en iTunes symbool ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone doet niks meer
Hallo,
Heb een probleem, heb mn Iphone proberen te ugraden naar 2.0 op mn Mac, doet nu niks meer, laat alleen stekker en iTunes symbool zien, kom niet meer in iTunes met mn iPhone, en kan hem ook niet meer in DFU of restore mode zetten..... Zit nu op PC, en hier hetzelfde probleem Gaarne HELP! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hey Bennyblanco,
Heb identiek het zelfde probleem. Ik zie zelfs niet meer op m'n scherm en iTunes herkunt hem als zijnde in restore mode. Graag ook help! |
|
||||
|
||||
Je staat in dfu. Dan zou je moeten kunnen herstellen maar niet met de custom 2.0 maar met 114 Dan in recovery zetten (ituneslogo en stekker) en dan restoren met 2.0 custom
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
inderdaad, als itunes hem toch herkent als zijne in restore mode, firmware 114 downloaden en met shift+click restoren
wat betreft de TS... als itunes helemaal niets herkend zou je itunes kunnen proberen opnieuw te installeren maar anders heb ik even geen opties... misschien kan pwnage em nog wel vinden of anders ziphone om hem via ziphone in dfu te zetten... succes |
|
|||
|
|||
Hey beste vrienden, ik ben er eindelijk geraakt. Ik denk dat het unistallen van Apple Mobile device bij the missing link zou kunnen zijn. Michael nog eens bedankt voor je ongelooflijke gulheid om iedereen te helpen! Tommie jij natuurlijk ook bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 doet niks meer | Zhane | iPhone algemeen | 4 | 28-12-11 00:45 |
Iphone doet niks meer | rubenvdw | iPhone algemeen | 3 | 06-11-09 20:13 |
iPhone: iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Jailbreak | 13 | 22-08-09 14:43 |
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Archief | 2 | 16-08-09 15:24 |
iphone doet niks meer!! | herberts | Unlock [archief] | 7 | 22-12-07 22:48 |
|
|