Traag bij E-mailen, auto-completion? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb afgelopen zondag mijn iPhone 1.0 geupdate naar firmware 2.0. Maar nu heb ik een heel vervelend bijkomend probleem. De iPhone is namelijk ontzettend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Traag bij E-mailen, auto-completion?
Ik heb afgelopen zondag mijn iPhone 1.0 geupdate naar firmware 2.0. Maar nu heb ik een heel vervelend bijkomend probleem.
De iPhone is namelijk ontzettend traag geworden wanneer ik een e-mail wil typen. Op een of andere manier denk ik dat dit door de auto-completion komt, maar ik kan nergens vinden hoe ik deze uit zet. Weet iemand hoe je dit voor elkaar krijgt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is het enkel bij je mail programma of ook sms, etc
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
al eens je toestel volledig uitgezet ?
|
|
||||
|
||||
Het lijkt er helaas op dat alle tot nu toe gevonden oplossingen tijdelijk zijn. Het probleem moet door Apple opgelost worden met een nieuwe firmware. Over dit probleem is ook al een grote thread op de site van apple zelf.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iTunes auto start bij aansluiten iPhone uitzetten | Grample | iTunes | 11 | 21-01-15 15:55 |
uitvallen muziek bij afspelen in de auto | dave40 | Muziek, foto & video | 9 | 19-11-10 15:34 |
bleutooth probleem bij auto radio | hzl | iPhone algemeen | 11 | 02-03-10 17:56 |
iPhone 3G traag bij ingeschakeld Wi-Fi | wizzofoz | Wi-Fi | 0 | 14-01-10 20:36 |
iphone op voicemail bij auto-lock | lennart16 | iPhone algemeen | 1 | 13-10-08 18:08 |
|
|