//

Foto kan ik niet van mijn iphone afhalen

Foto kan ik niet van mijn iphone afhalen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens mijn opslag op mijn iphone 6 heb ik 3,4 GB aan foto's op mijn telefoon staan. Alleen ik heb al mijn foto's gewist, Er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-02-16, 17:43
Yeah2727 Yeah2727 is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 2
Standaard Foto kan ik niet van mijn iphone afhalen

Volgens mijn opslag op mijn iphone 6 heb ik 3,4 GB aan foto's op mijn telefoon staan. Alleen ik heb al mijn foto's gewist, Er staan in mijn mapje foto's 0 foto's

Ik heb mijn telefoon al op fabrieksinstellingen gezet (met backup terug zetten)
en heb ook mijn icloud niet aan staan.

Kan iemand mij vertellen waar ik deze foto's kan vinden en hoe is ze af mijn toestel kan halen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-02-16, 21:50
cynthiar cynthiar is offline
• iOS 11.0.2
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 72
Standaard

Waarschijnlijk staan ze in het mapje "verwijderde foto's" en moet je ze daar nog een keer verwijderen.
  #3  
Oud 08-02-16, 15:29
Yeah2727 Yeah2727 is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 2
Standaard

Nope, daar staan ze niet. Ze staan nergens tussen op me telefoon.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 Hoe kan ik een geluidsopname (dictafoon) van de iPhone afhalen Mathaizen iPhone algemeen 2 25-11-15 22:02
Foto: Ik kan geen foto's meer overzetten van mijn PC naar mijn iPhone MartienV Muziek, foto & video 1 11-08-14 01:36
Foto: Hoe kan ik foto's van mij iPhone naar mijn pc sturen kevinbee Muziek, foto & video 0 13-08-10 15:58
Kan geen filmpjes van iPhone afhalen Filmkolik66 iPhone algemeen 0 05-07-10 14:38
Muziek: muziek van mijn iphone afhalen saapke Muziek, foto & video 2 26-12-09 13:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:14.