iPhone 4 Hoe kan ik een geluidsopname (dictafoon) van de iPhone afhalen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag. Ik heb een iPhone 4. Hoe kan ik een geluidsopname (dictafoon) van de iPhone afhalen, naar pc te sturen en hem vervolgens weer te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 Hoe kan ik een geluidsopname (dictafoon) van de iPhone afhalen
Goedemiddag.
Ik heb een iPhone 4. Hoe kan ik een geluidsopname (dictafoon) van de iPhone afhalen, naar pc te sturen en hem vervolgens weer te versturen? Ik wil dus de geluidsopname sturen en daarna verwijderen van de iPhone 4. Wie kan mij helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
met het programmatje iTools onder media staat voice memo dan export dan naar pc kopieren
|
|
|||
|
|||
Je kunt hem ook naar jezelf mailen en dan op de pc openen. Daarna deleten van je iphone
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe muziek van iPhone 5c afhalen? | cj92 | iPhone algemeen | 2 | 08-11-13 23:42 |
Hoe kan ik een gpx file naar een iphone kopiëren?? | ceesvb | iPhone Navigatie | 3 | 16-08-13 21:51 |
Kan geen filmpjes van iPhone afhalen | Filmkolik66 | iPhone algemeen | 0 | 05-07-10 14:38 |
wie weet hoe je een iphone op een ipod kan laten lijken? | haagsegoof | iPhone algemeen | 15 | 22-06-10 21:56 |
Hoe kan ik een beltoon maken van een itune | sabien | Archief | 2 | 09-12-08 17:15 |
|
|