app discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er een app, waarmee ik de conditie van mijn accu I-phone 6S) in de gaten kan houden? Ik bedoel dus niet hoeveel reststroom hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app
Bestaat er een app, waarmee ik de conditie van mijn accu I-phone 6S) in de gaten kan houden?
Ik bedoel dus niet hoeveel reststroom hij nog heeft, maar of hij nog in goede staat is, of aan het achteruitgaan is.? Verder, bestaat er een app, waarmee ik van afstand mijn Remeha Avanta cv kan besturen? Dus aan zetten, of hogere temp. instellen? Bedankt, Peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
coconutBattery 3.2.1 - by coconut-flavour.com |
|
||||
|
||||
app voor cv bestaan alleen heb je een denk ik een andere thermostaat nodig denk ik
Nest bv https://nest.com/nl/thermostat/meet-nest-thermostat/ wel kijken of dat gaat met je ketel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
na ios 7 werken Ohra app Visa app en Ziggo app niet meer | schollie47 | iPad Apps | 2 | 18-10-13 16:30 |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
|
|