iPhone 4S valt steeds uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een iPhone 4S en sinds januari 2016 valt deze steeds uit, ook al is de batterij nog vol. Als hij uitvalt, dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S valt steeds uit
Hallo
Ik heb een iPhone 4S en sinds januari 2016 valt deze steeds uit, ook al is de batterij nog vol. Als hij uitvalt, dan kan ik hem weer aanzetten (ik hoef geen pincode in te vullen, wel mijn toegangscode), maar dan valt hij kort daarna opnieuw uit. Enkel als ik hem oplaad, dan gaat hij nog een tijdje mee. Ik vraag mij af of dit te maken heeft met de batterij, het zou me zeer verwonderen want deze heb ik een paar maanden geleden nog vervangen... Iemand die mij kan helpen? Dit is zeer vervelend... Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De gouden vraag met het meest obvious antwoord dat onrechtstreeks ook al een antwoord zal zijn op uw vraag:
Is het een officiële Apple batterij? |
|
||||
|
||||
ik lees en hoor heel veel verhalen van mensen met ios 9 met battery problemen de laatste tijd , wellicht toch een ios probleem ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Low battery komt slechts 3 keer voor, en dit in december toen ik dit probleem nog niet had. Wat wel vaak voorkomt is 'reset counter', ik weet niet wat dit betekent. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 februari 2016 om 18:16 ---------- Citaat:
Op de website waar ik het gekocht had, zeiden ze van wel; dit kan ik natuurlijk niet bevestigen... |
|
||||
|
||||
en de website is ,
|
|
|||
|
|||
Nieuwe batterij
Ik heb nu ongeveer 4 weken geleden mijn gsm binnengebracht (geen officiële apple-store) in een gsm-reparatiewinkel. Daar zei de hersteller meteen dat het aan mijn batterij lag, hij heeft hem dan vervangen. Ik dacht 'yes probleem opgelost,. In eerste instantie bleek dat ook zo, maar nu merk ik dat hij steeds uitvalt bij een hoger en hoger percentage... Eerst bij 2%, dan 5, 10, 15, nu bij 23%... Iemand een oplossing? Ik ga niet nog eens een nieuwe batterij laten insteken...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 maart 2016 om 10:35 ---------- Gsmpunt.nl denk ik |
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone 4s, uitvallen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5 valt steeds uit | Lisaaax | iPhone algemeen | 16 | 01-11-15 10:09 |
iPhone 5 valt steeds uit | vy_k | iPhone algemeen | 5 | 23-07-14 18:24 |
Iphone 4 valt steeds uit | darksel | iPhone algemeen | 5 | 05-04-14 17:17 |
iPhone 4 valt steeds uit | Sights | iPhone algemeen | 1 | 28-02-12 16:51 |
Iphone valt steeds uit | Jordi91 | iPhone algemeen | 12 | 05-01-12 23:51 |
|
|