Mijn iPhone wil niet meer ontgrendelen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag probeerde ik een wachtwoord op mijn iPhone 5C te zetten. Ik wou graag een woord in plaats van 4 cijfers dus had een makkelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone wil niet meer ontgrendelen.
Vandaag probeerde ik een wachtwoord op mijn iPhone 5C te zetten. Ik wou graag een woord in plaats van 4 cijfers dus had een makkelijk woordje ingesteld.
Ik probeerde mijn wachtwoord uit maar toen moest ik cijfers intikken. Verward probeerde ik wat verschillende dingen, en ik heb nu geen idee wat mijn code is. Enig idee hoe ik dit kan fixen? bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De FBI heeft volgens mij hetzelfde probleem
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja als je je code niet meer weet, dan zou ik hem maar herstellen via iTunes
|
|||
|
|||
|
Labels |
code, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan mijn iPhone niet meer ontgrendelen | Annelies7 | iPhone algemeen | 6 | 24-02-14 18:12 |
Mijn iPhone 4 wil sim kaart niet ontgrendelen | Iphone4dummy | iPhone algemeen | 14 | 12-09-13 00:30 |
Kan mijn simkaart niet meer ontgrendelen op mijn iPad | Guest-20161104111522 | iPad algemeen | 12 | 29-06-13 18:17 |
wil niet meer ontgrendelen | ipondje | iPhone algemeen | 4 | 06-08-12 13:48 |
Mijn iPhone wil niet meer opstarten..HELP!? | bassiejjj | Unlock [archief] | 4 | 14-04-08 22:37 |
|
|