6s ruilen voor 6s plus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ga deze week mijn 6s ruilen voor een 6s plus. Nu gaan we ter plekke de iPhones leegmaken en omruilen. Ik heb volgende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
6s ruilen voor 6s plus
Hallo,
Ik ga deze week mijn 6s ruilen voor een 6s plus. Nu gaan we ter plekke de iPhones leegmaken en omruilen. Ik heb volgende al gedaan: - FaceTime uitgezet - iMessage uitgezet - reservekopie staat op aan - Find my iPhone uitgezet Als ik dan daar de nieuwe iPhone installeer en mijn laatste reservekopie terugzet via iTunes, zonder aan pc te hangen..die ik op de dag zelf nog even maak, is het goed toch? Vergeet ik iets? Als ik weer thuiskom, verwijder ik mijn oude iPhone uit iTunes.. Thanx!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gewoon via iTunes/iCloud toch? Toen ik mijn 6s kocht in Oberhausen, zette ik ook in de winkel mijn reservekopie er weer op " on air "…Dat kan nu toch ook weer gewoon?
|
|
||||
|
||||
Heb je ook een Apple Watch?
Dan moet je daar ook een backup van maken (die in je iPhone backup zit), anders verlies je een deel van je voortgang. Zorg in het geval van iTunes op een PC trouwens voor een versleutelde backup, dan hoef je minder wachtwoorden opnieuw in te typen en komen je HealthKit data mee.
|
|||
|
|||
Geen Apple Watch..Maar het kan zo wel toch? Gewoon daar beide iPhones wissen en installatie programma doorlopen en kiezen om backup terug te zetten?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat dacht ik ook..ik lees ook af en toe iets over iCloud lock? Hoe voorkomen we dat?
|
|
|||
|
|||
uitloggen bij iCloud
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile iPhone 5 32GB ruilen voor 64GB | mybabesagenius | iPhone algemeen | 8 | 12-11-12 23:10 |
Vandaag nieuw gekochte iPad 16GB toch ruilen voor 32GB | Gardinio | iPad algemeen | 27 | 24-07-12 15:25 |
welk mobieltje ruilen voor iPhone? | pietsnot | Koopinformatie Nederland | 5 | 11-02-08 23:19 |
|
|