iPhone aan uitknop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Daarom had ik er "mechanisch" bijgezet. Niet het klik geluidje dat uit de speaker komt dus maar echt een fysiek klikje. Niet hard, maar ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Daarom had ik er "mechanisch" bijgezet. Niet het klik geluidje dat uit de speaker komt dus maar echt een fysiek klikje. Niet hard, maar ook niet een stille tiptoets.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Klopt helmaal ook met geluid uit moet je een duidelijke klik horen sorry had mechanisch over het hoofd gezien . Maar de boodschap is mi duidelijk cleanen die iPhone
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Of ze dat a la minute doen geen idee, maar je hebt een afspraak dus... Dan zullen ze wel de tijd nemen voor u vermoed ik... Ze zullen er ook wel meer ervaring mee hebben.
Laat het in ieder geval weten wat er gebeurd is (y) zo leren we ook iets bij. |
|
|||
|
|||
Zoals beloofd laat ik iets weten
De genius barman zei direct dat het niet normaal was dat m'n toetsen niet klikten. Mijn toestel werd dan ook zonder enige vraag direct omgewisseld voor een nieuwe |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lol dan heb je wel super veel geluk gehad.... WTF
Ze zullen dat zoiezo wel ontdekken maar daar gaan ze de schuld enkel bij de Genius kunnen leggen vermoed ik. Damn heb jij geluk... Dat ging een dure Gin-Tonic worden. |
|
|||
|
|||
Vrienden lieten me weten dat dit wellicht komt door die "nieuwe band" in de 6s dat hij wss gered is.. Mss zit der gewoon wat suiker tussen de toetsen. En volstaat het vervangen vd toetsen of band.
Ergste was dat er op een avondje uit gewoon iemand tegen mij is gelopen dus het was zelf m'n fout niet. |
|
|||
|
|||
Ik heb een probleem met dat soort van "geluk".
Als Apple een foutje maakt dan is het kot te klein. Dan zijn het dieven, oplichters, bandieten, enz... Als we Apple zelf bedriegen dan is dat de normaalste zaak van de wereld en komen we dat hier met veel trots vertellen. O tempora, o mores |
|
|||
|
|||
Ik ben al jaren een trouwe Apple fan en koop steevast elk jaar bij release een nieuwe iPhone. Dus ik mag eens geluk hebben 😄
|
|
|||
|
|||
Ja ok eerlijk is het niet, en dat soort mensen waar jij over praat heb ik een hekel aan... Terwijl in de meeste gevallen ze in principe zelf foutief handelen, toch maar de schuld bij Apple leggen.
Gohja het toestel kan inderdaad wel tegen wat water (hebben toch verschillende "tests" al bewezen, hoewel er nooit achteraf bekeken is of er effectief water IN het toestel zit, want dan heb je zoiezo miserie binnen x aantal maanden. Dus ja misschien zit het enkel tussen de toetsen en kunnen ze het makkelijk oplossen en je toestel voor onderdelen uiteen halen, we zullen het nooit weten. |
|
||||
|
||||
Je hebt geluk dat je naar de genius bar geweest bent.
Mocht dat bij eenderwelke andere verdeler zijn zouden ze het vast wel gezien hebben ! (na opsturen) en nog mogen betalen voor de kosten om er naar te willen kijken ook. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aan/Uitknop kapot, buiten garantie | pepijndut | iPhone algemeen | 5 | 14-03-14 22:19 |
iPhone 5 aan-/uitknop defect | Nickk93 | iPhone algemeen | 25 | 23-06-13 23:56 |
iPhone 3G Aan/Uitknop | pedro270 | iPhone algemeen | 1 | 14-08-12 22:58 |
Probleem met aan-/uitknop iPhone 3G S | mauwz | iPhone algemeen | 17 | 02-07-09 19:52 |
aan/uitknop stuk! | virmio | iPhone algemeen | 2 | 25-06-08 20:31 |
|
|