iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Bezoek genius bar (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/171202-bezoek-genius-bar.html)

Sergiano 26-02-16 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Affinity (Bericht 1017679)
Je hebt 0 euro limiet nodig... Vroeger kon je kiezen voor een nieuwe iPhone en dan "reserveerden" ze het bedrag op je creditcard tot ze je "kapotte" iPhone ontvangen hebben.

Deze optie bestaat helaas niet meer...

Ze pikken hem wel nog op en brengen je een vervangtoestel na 3-5 werkdagen.

Oh wist ik niet.
Dus enigste manier om direct een nieuwe te krijgen is via genius bar?
Waarom zijn ze daar mee gestopt ?

Affinity 26-02-16 14:00

Wss werd er wel misbruik van gemaakt he... Je hebt die Apple Care verzekering ofzo of Apple Care + of hoe heet het?

Anders als ik zie dat mijn scherm klein beetje los zit en mijn gsm heeft gebruikssporen kan ik voor 30 euro gewoon even een splinternieuw toestel krijgen..

Mijn toestel werd opgehaald onlangs en na 6 dagen had ik mijn eigen toestel hersteld terug. Wat dus ook nog steeds een uitstekende service is :)

pdavie2311 26-02-16 17:21

Hoe regel ik dit dan? Dat ze hem halen?

Sergiano 26-02-16 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 (Bericht 1017692)
Hoe regel ik dit dan? Dat ze hem halen?

Bellen naar Apple care

Affinity 26-02-16 17:43

Apple support even googlen of via de apple site van je land bekijken.

Daar kies je dan voor iPhone, hardware defect, schermweergave of whatever en dan telefoongesprek plannen.

pdavie2311 26-02-16 20:10

Net contact gehad met Apple Support. Kan hem opsturen, maar dan max 7 dagen kwijt. Beste om toch afspraak met genius bar te maken. Ook dan kan het max 5 dagen duren als ze hem innemen?

Wil en kan eigenlijk niet zonder telefoon. Zeur ik dan teveel en mijn tel zo laten? Om het uit te leggen:

Ik heb Vodafone en die bolletjes qua sterkte verbinding links bovenaan, het meest linker bolletje zit tegen de rand aan van einde scherm. Bij de batterij rechts heb ik juist meer ruimte. Het beeld staat dus scheef naar links. Ene kant denk ik van, laat maar, maar andere kant: 839,- euro mag je wel een perfect product verwachten..

What to do...

Affinity 26-02-16 21:03

Een perfect product verwachten moet je nooit doen. Een dure auto kan ook eerder kapot vallen dan een goedkope...

Wat je wel kan verwachten is een goede service met een snelle oplossing. Dat zullen ze wel doen. Max 7 dagen maar in realiteit eerder 5-6 dagen.

Twas afzien zonder iPhone :)

Sergiano 26-02-16 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Affinity (Bericht 1017713)
Een perfect product verwachten moet je nooit doen. Een dure auto kan ook eerder kapot vallen dan een goedkope...

Wat je wel kan verwachten is een goede service met een snelle oplossing. Dat zullen ze wel doen. Max 7 dagen maar in realiteit eerder 5-6 dagen.

Twas afzien zonder iPhone :)

Kans lijkt me toch groot dat hij direct een nieuwe zal krijgen... Niet?
Je kan gaan luisteren en dan nog steeds zien wat je ermee doet ..

pdavie2311 26-02-16 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano (Bericht 1017714)
Kans lijkt me toch groot dat hij direct een nieuwe zal krijgen... Niet?
Je kan gaan luisteren en dan nog steeds zien wat je ermee doet ..

Ga ik ook doen! Maandag over een week, ga ik heen en kijk wat ze zeggen. Kan ik altijd nog beslissen...Als ik maar niet met een Mac de deur uit loop, haha...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:30.