Bezoek genius bar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vrijdag as heb ik een afspraak staan in Oberhausen bij genius bar. Nu heb ik een probleem dat ik nog niet eerder heb gehoord, na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bezoek genius bar
Vrijdag as heb ik een afspraak staan in Oberhausen bij genius bar. Nu heb ik een probleem dat ik nog niet eerder heb gehoord, na bellen met Apple Store Haarlem, zij ook niet. Mijn beeldscherm zit scheef in de behuizing, dwz, linkerkant heeft minder ruimte dan rechterkant en staat dus niet symmetrisch.
De tekst begint dan ook niet mooi aan de linkerkant, storende factor. Als ik daar kom vrijdag, wat doen ze? Schermreparatie? Refurbished? Nieuw toestel? Niets? Telefoon kostte 839,- euro, mag je 100% verwachten toch? Toestel komt ook uit oberhausen. Mijn eerste bezoek aan genius bar, vandaar dat ik benieuwd ben? Moet ik nog geld meenemen of wat? Thanx!!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kon toch ook gewoon je product laten oppikken aan je deur? Dan heb je na maximum 5 werkdagen een nieuw/hersteld/refurbished toestel terug.
Tenzij je liever zelf naar de winkel gaat, maar waarom dan Oberhausen? Is dat de dichtst bijzijnde? Je kan nooit weten wat voor toestel je terugkrijgt. Als het een herstelling is die te lang zal duren (denk ik) dat ze eerder gewoon meteen een swap doen, dat kan ofwel een refurb ofwel een nieuw toestel zijn. Refurb heeft dezelfde kwaliteit van een "nieuw correct werkend toestel". Vaak komt je vervangtoestel in een wit neutraal doosje en dat kan dus een refurb of een splinternieuw toestel zijn heb ik mij laten vertellen door Apple Support, je kan het zelf onmogelijk nagaan en je zal zelf ook geen verschil merken. |
|
|||
|
|||
Oberhausen idd het dichtst bij voor mij..Moet je een eventueel nieuw toestel betalen/voorschieten? Dit ivm pin limiet in buitenland van mijn bank...
Thanx |
|
|||
|
|||
Je hebt geen keuze.
Vroeger had je de optie een nieuw toestel mits opleg van 30 euro, nu doen ze dat niet meer. Het wordt dus 1 van de 3: - Je eigen hersteld toestel - Een refurb - Een nieuw (waarschijnlijk afhankelijk van de refurb voorraad). |
|
|||
|
|||
Thx! Maar een refurb of een nieuwe, hoe doen ze dat? Nieuwe factuur en eerst betalen? Anders moet ik langs de bank gezien ik de waarde van de iPhone niet in 1x kan voldoen wegens limiet in buitenland, max 500,-
|
|
|||
|
|||
Zolang je toestel nog onder garantie is zullen ze gewoon jouw toestel in beslag nemen en je een andere meegeven. Zonder papierwerk.
|
|
|||
|
|||
Haha! Dat is hij. Hij is van begin oktober 2015. Dus nog geen 5 maand oud…Dank voor de info. Ik neem gewoon alles mee. Doosje/oplader/oortjes (nieuw) en bon…Zit ik altijd goed lijkt me..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Lader en oortjes nemen ze niet terug aangezien je een nieuwe krijgt in een leeg doosje |
|
|||
|
|||
Wat was jouw probleem dan? Welke Apple Store ben jij geweest? Ik ben benieuwd..
|
|
|||
|
|||
Er was gin tonic in m'n iPhone gelopen. Waardoor m'n volume knoppen en power button niet meer "klikten" bij indrukken maar wel functioneerden. Natuurlijk niets gezegd vd vloeistof maar aangezien ze het niet normaal vonden heb ik direct een nieuwe gekregen. Had eveneens niets mee van accessoires. Gewoon nieuwe iPhone in wit doosje gekregen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Meestal het eerste |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zeg ik dat ik iets tegen refurbs heb? Refurbs zijn gelijkwaardig aan nieuwe toestellen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe is het afgelopen
|
|
|||
|
|||
Ga morgen...
|
|
|||
|
|||
Vandaag lukt niet..maandag over een week maar even heen. Nog tijd zat, zit nog dik in garantie, dus...
|
|
|||
|
|||
Ze kunnen hem natuurlijk ook gewoon ophalen bij je thuis
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze optie bestaat helaas niet meer... Ze pikken hem wel nog op en brengen je een vervangtoestel na 3-5 werkdagen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Genius bar amsterdam - belg | Jeroen1989 | iPhone algemeen | 5 | 06-04-15 23:04 |
Genius Bar | stschuurhuis | iPhone algemeen | 1 | 20-12-13 09:45 |
Reserveren Genius bar Oberhausen | Luna68 | iPhone algemeen | 4 | 14-10-13 15:11 |
Zonder afspraak naar genius bar? | michelblom | iPhone algemeen | 2 | 08-03-13 15:18 |
Apple Store Amsterdam - Genius Bar | YSsin | iPhone algemeen | 13 | 17-02-13 22:36 |
|
|